Hvor langt giv i over tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor langt giv du over tid før du fødte?- evt. Igangsættelse?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.184 visninger
19 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. februar 2022

Anonym trådstarter

Godmorgen.

Jeg er i dag 40+2 og jeg synes ventetiden lige nu er meget lang, før jeg møder mit barn. Jeg har ingen symptomer på at det skulle ske inden længe, jeg går derfor så småt at forbereder mig på at jeg nok bliver igangsat.

Jeg har lavet en lille sjov afstemning fordi jeg synes det kunne være sjovt at se, hvor mange der nåede at føde før en igangsættelse. Så kryds endelig af med, hvad dage i fødte jeres barn/børn som også var gået over tid. Tilføj gerne en lille historie, hvis du får lyst.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2022

HapsHapsHaps

Jeg var ved igangsættelsesjordemoder 41+1 til undersøgelse. Der var jeg faktisk 3 cm åben uden livmoderhals, så det var lige oppe over. Jeg fik en hindeløsning og fødte et døgn senere

Anmeld Citér

13. februar 2022

Anonym trådstarter

HapsHapsHaps skriver:

Jeg var ved igangsættelsesjordemoder 41+1 til undersøgelse. Der var jeg faktisk 3 cm åben uden livmoderhals, så det var lige oppe over. Jeg fik en hindeløsning og fødte et døgn senere

Dejligt at finde ud af at kroppen var mere klar. Havde du selv en idé om at din krop var så klar inden mødet? :-)

Jeg skal til tjek ved jordmoder her på tirsdag, hvor jeg er 40+4. Så der håber jeg at min krop er moden nok til en hindeløsning.

Anmeld Citér

13. februar 2022

HapsHapsHaps

Anonym skriver:

Dejligt at finde ud af at kroppen var mere klar. Havde du selv en idé om at din krop var så klar inden mødet? :-)

Jeg skal til tjek ved jordmoder her på tirsdag, hvor jeg er 40+4. Så der håber jeg at min krop er moden nok til en hindeløsning.

Jeg havde haft flere episoder med plukkeveer der blev regelmæssige over et par timer, så kunne godt mærke at min krop var i gang. Men da jeg var gået en uge over tid tænkte jeg alligevel at jeg aldrig ville føde, at babyen bare ville blive derinde Det tror jeg er en meget normal følelse når man går mange dage over tid. Håber din krop snart sætter lidt i gang!

Anmeld Citér

13. februar 2022

Anonym trådstarter

HapsHapsHaps skriver:

Jeg havde haft flere episoder med plukkeveer der blev regelmæssige over et par timer, så kunne godt mærke at min krop var i gang. Men da jeg var gået en uge over tid tænkte jeg alligevel at jeg aldrig ville føde, at babyen bare ville blive derinde Det tror jeg er en meget normal følelse når man går mange dage over tid. Håber din krop snart sætter lidt i gang!

Ja okay, tak det håber jeg også.

Jeg har dog også haft rigtig mange plukveer undervejs i min graviditet, men ikke nogle som kom regelmæssige som sådan, men håber at de alligevel har gjort lidt.

Anmeld Citér

13. februar 2022

Anonym

Jeg fødte 40+0 (som jo egentlig ikke er over tid). Der var ingen optakt eller symptomer optil. Vandet gik om morgenen, da jeg stod op, og fødte samme dag

Anmeld Citér

13. februar 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Godmorgen.

Jeg er i dag 40+2 og jeg synes ventetiden lige nu er meget lang, før jeg møder mit barn. Jeg har ingen symptomer på at det skulle ske inden længe, jeg går derfor så småt at forbereder mig på at jeg nok bliver igangsat.

Jeg har lavet en lille sjov afstemning fordi jeg synes det kunne være sjovt at se, hvor mange der nåede at føde før en igangsættelse. Så kryds endelig af med, hvad dage i fødte jeres barn/børn som også var gået over tid. Tilføj gerne en lille historie, hvis du får lyst.

Gik i fødsel 40+1 og fødte 40+2

Anmeld Citér

13. februar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

1. Barn 41+1 

2. Barn 41+2 

3. Barn er inde i maven. Jeg er 10+0 idag. Men når jeg en dag når til termin, så jeg spændt på hvor langt over tid jeg gå.

Anmeld Citér

13. februar 2022

Ammelia

Profilbillede for Ammelia

40+4

havde ingen symptomer op til overhovedet, men vågnede 40+4 med lidt en sygdomsfølelse i kroppe .. gik i bad.. magtede ikke engang tørre hår eller andet.. nogle timer efter fik jeg første ve.. jeg var ikke helt sikker på at det var det det skete.. der gik 20 min.. så kom der en mere… jeg ringede til FG og de spåede jo der vil gå mange timer før vi så hinanden 

jeg fik første ve 13.28 og min søn er født 17.35 samme dag.. så jeg blev derefter ramt af en regulær ve-storm

Anmeld Citér

13. februar 2022

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Godmorgen.

Første gang blev jeg sat i gang 41+3 og fødte 41+4. Jeg var til undersøgelse på dagen hvor jeg blev sat i gang, og der fandt de tegn på begyndende svangerskabsforgiftning, så jeg blev indlagt med det samme og sat i gang.

Anden gang startede veerne sent om aftenen 39+6 og jeg fødte tidlig eftermiddag 40+0

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.