Hvor tidligt testede i svagt positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2022

Enmere20

Ammelia skriver:

Spørg fordi da jeg ventede min søn.. kom mine symptomer først da jeg så 2 streger (meget svage) (indsæt grinesmiley).. og der var jeg 7-8 uger henne.. havde Max brystspændinger og lidt små kvalme hvis jeg ikke spiste nok.. og senere en uhyrlig trang til syrlige danske æbler.. ellers var jeg ret forskånet.. men igen.. jeg fin en meget svag positiv test… nærmest som den jeg har her i tråden hvis ikke mindre positiv..

hvad venter du dig?

Jeg venter en pige  

jeg har i forvejen en pige og en dreng og min anden pige graviditet havde jeg det også skidt - men ikke da jeg ventede min søn

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2022

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Ammelia skriver:

Hej baby panel 

hvor tidligt testede i svagt positiv og hvor mange babyer bagte i på?

jeg er i fertilitetsbehandling og har haft mit 5. Forsøg med inseminering d. 3. Februar, jeg tog otriville sprøjte d. 1. Februar 

jeg havde 2 store æg ved inseminering.. og da jeg er alene.. så “frygter” jeg altså at det her betyder tvillinger  er der nogle der har testet svagt positiv 3+2 med kun 1 bebs?

er der to, så skal den liiiige sluges 

Jeg testede svagt positivt 3+1, der var kun en baby

Anmeld Citér

12. februar 2022

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Stort tillykke

Jeg testede positiv 3+2 og ventede kun en enkelt

Anmeld Citér

12. februar 2022

Ammelia

Profilbillede for Ammelia
Frederikke80 skriver:

Stort tillykke

Jeg testede positiv 3+2 og ventede kun en enkelt

Tusind tak

Jeg håber den forbliver og bliver mere positiv torsdag

Anmeld Citér

13. februar 2022

Babyi2021

Profilbillede for Babyi2021

3+3 og kun et barn her.

Og en faktisk ret stærk streg

Anmeld Citér

13. februar 2022

BM2021

Nu har jeg været insemineret 6 gange hvor der hver gang var 4 flotte æg, ud kom altså kun en bebs. (Mere for at sige at at ja muligheden forelægger, men sandsynligheden for det er ikke stor).

Og tillykke!

Anmeld Citér

13. februar 2022

Ammelia

BM2021 skriver:

Nu har jeg været insemineret 6 gange hvor der hver gang var 4 flotte æg, ud kom altså kun en bebs. (Mere for at sige at at ja muligheden forelægger, men sandsynligheden for det er ikke stor).

Og tillykke!

Wow 4 æg hver gang

her var der snak om æg reduktion hvis der var mere end 2 æg der var klar.. så det var der booket en læge ind til på insemineringsdagen.. 

på højre side var der væske og hun mente der havde været ÆL.. på højre side 2 folikler på hhv 24,3mm og 22mm.. og så målte hun højre igen hvor hun mente den der var der bare ikke var vokset siden vi målte dem 2 dage inden,. Så hun mente der kun var de 2 i spil.. men i min underbevidsthed er jeg alligevel for om der er smuttet et æg eller flere fra højre  må afvente scanning om3 1/2 uge ca

Anmeld Citér

16. februar 2022

Ammelia

Never mind.. fangede vist resterne af otriville sprøjten  mine tests er nu negative

billedet er fra i morges..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

16. februar 2022

Baby.mamma

Jeg testede positiv 3+1/3+2. Det kunne ikke ses på et billede, men kun med det blotte øje.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.