Hvor tidligt testede i svagt positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
18 svar
10 synes godt om
12. februar 2022

Ammelia

Profilbillede for Ammelia

Hej baby panel 

hvor tidligt testede i svagt positiv og hvor mange babyer bagte i på?

jeg er i fertilitetsbehandling og har haft mit 5. Forsøg med inseminering d. 3. Februar, jeg tog otriville sprøjte d. 1. Februar 

jeg havde 2 store æg ved inseminering.. og da jeg er alene.. så “frygter” jeg altså at det her betyder tvillinger  er der nogle der har testet svagt positiv 3+2 med kun 1 bebs?

er der to, så skal den liiiige sluges 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2022

Mrs.

Jeg var 3+2 eller 3+3 ved min første svagt positive test (kan ikke huske præcist) og venter kun 1

Anmeld Citér

12. februar 2022

Ammelia

Mrs. skriver:

Jeg var 3+2 eller 3+3 ved min første svagt positive test (kan ikke huske præcist) og venter kun 1

Tusind tak… de andre 2 gange jeg har været gravid, er det kommet bag på mig., så har aldrig testet som jeg jo gør i sådan en proces her.. jeg er heller aldrig fremlagt min biologiske proces.. med hvor mange æg jeg har i spil om måneden  haha.. 

Anmeld Citér

12. februar 2022

SBV

Hej baby panel 

jeg er i fertilitetsbehandling og har haft mit 5. Forsøg med inseminering d. 3. Februar, jeg tog otriville sprøjte d. 1. Februar 

jeg havde 2 store æg ved inseminering.. og da jeg er alene.. så “frygter” jeg altså at det her betyder tvillinger  er der nogle der har testet svagt positiv 3+2 med kun 1 bebs?

Jeg testede positivt 3+2 og venter også kun én baby

Anmeld Citér

12. februar 2022

Ammelia

SBV skriver:

Jeg testede positivt 3+2 og venter også kun én baby

Taaakk.. årh det giver lidt ro i maven, selvom det jo ikke er en garanti for jeg kun har 1  men dejligt at det forekommer ved folk der kun venter en enkelt.. de andre 2 gange jeg har været gravid (1. Barn og 1 abort) var ikke planlagte og testet på bagkant og ikke forkant som nu.. så aner slet ikke hvor tidligt man normalt kan forvente at få 2 streger 

Anmeld Citér

12. februar 2022

Enmere20

Testede positiv 3+2 og venter en enkelt til april

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. februar 2022

Ammelia

Enmere20 skriver:

Testede positiv 3+2 og venter en enkelt til april

Ihh tillykke og tak for dit svar.. det giver en smule ro i maven

og hvor er den flot positiv så tidligt.. har du haft mange gener og symptomer? Jeg har ikke rigtigt nogle symptomer endnu.. så tester jo kun fordi jeg denne gang præcis ved hvornår jeg kan være blevet gravid.. 

Anmeld Citér

12. februar 2022

AnoMor

Ammelia skriver:

Hej baby panel 

5+3

Anmeld Citér

12. februar 2022

Enmere20

Ammelia skriver:

Ihh tillykke og tak for dit svar.. det giver en smule ro i maven

og hvor er den flot positiv så tidligt.. har du haft mange gener og symptomer? Jeg har ikke rigtigt nogle symptomer endnu.. så tester jo kun fordi jeg denne gang præcis ved hvornår jeg kan være blevet gravid.. 

Tak og i lige måde

jeg har desværre haft ret mange gener da jeg lider enormt af svimmelhed  jeg er heldigvis i uge 33 nu, så der er ved at være lys for enden

symptomer fik jeg først uge 8-9 stykker, men så kom de så også for at blive

Sæt endelig pris på det så længe du går fri, er så misundelig på dem der nærmest intet mærker

Anmeld Citér

12. februar 2022

Ammelia

Enmere20 skriver:

Tak og i lige måde

jeg har desværre haft ret mange gener da jeg lider enormt af svimmelhed  jeg er heldigvis i uge 33 nu, så der er ved at være lys for enden

symptomer fik jeg først uge 8-9 stykker, men så kom de så også for at blive

Sæt endelig pris på det så længe du går fri, er så misundelig på dem der nærmest intet mærker

Spørg fordi da jeg ventede min søn.. kom mine symptomer først da jeg så 2 streger (meget svage) (indsæt grinesmiley).. og der var jeg 7-8 uger henne.. havde Max brystspændinger og lidt små kvalme hvis jeg ikke spiste nok.. og senere en uhyrlig trang til syrlige danske æbler.. ellers var jeg ret forskånet.. men igen.. jeg fin en meget svag positiv test… nærmest som den jeg har her i tråden hvis ikke mindre positiv..

hvad venter du dig?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.