Fastelavnsboller HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.460 visninger
8 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. februar 2022

Anonym trådstarter

Jeg er ved at være ret træt af de her hypede f-boller. Jeg kan simpelthen ikke li dem med alt det fyld, topping og halløj.

Jeg har ofte svært ved at finde dem, jeg kan li, og har igen i år tyet til at bage dem selv. MEN det gider jeg ikke blive ved med, så nu vil jeg høre, om I er stødt på en helt "kedelig" bolle med glat overflade, glasur og KUN creme? Ingen flødeskum, nødder, syltetøj, nougat ell.

Jeg er så mange gange gået forgæves og manden er kommet hjem med nogle, jeg ikke bryder mig om :-D 

Heelp:-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2022

Missyou

De har dem ofte som bakeoff i Brugsen, netto osv :-) det er også dem jeg helst vil have  ikke alt det der fancy gejl ��

Anmeld Citér

12. februar 2022

BabyIgen2022

Mette Munk laver nogle, du bare skal smide i ovnen og så hjemmelavet glasur (10 sekunder) på Dem kan man købe i de fleste daglivarebutikker

Anmeld Citér

12. februar 2022

B&J

Vil du ikke prøve at bage dem selv? 

Anmeld Citér

12. februar 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Er det ikke bare dem, der hedder “gammeldags fastelavnsboller”? Dem har jeg købt i flere supermarkeders bagerafdelinger - Kvickly, Føtex m.v. 

Anmeld Citér

14. februar 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Enig med dig - de gammeldaws er de bedste. Dem så jeg i weekenden ved bageren i Føtex til 5 kr. 

Anmeld Citér

14. februar 2022

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Vil også mene at det bare er en gammeldags fastelavnsbolle. De har dem i næsten alle bagere der hvor jeg bor 

Anmeld Citér

14. februar 2022

Anonym trådstarter

Ja, I har vidst ret. Gammeldags fastelavnsboller. Jeg synes bare de nogle gange putter alt muligt i. Jeg må på jagt igen, tusind tak :-) 

Anmeld Citér

14. februar 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Jeg er ved at være ret træt af de her hypede f-boller. Jeg kan simpelthen ikke li dem med alt det fyld, topping og halløj.

Jeg har ofte svært ved at finde dem, jeg kan li, og har igen i år tyet til at bage dem selv. MEN det gider jeg ikke blive ved med, så nu vil jeg høre, om I er stødt på en helt "kedelig" bolle med glat overflade, glasur og KUN creme? Ingen flødeskum, nødder, syltetøj, nougat ell.

Jeg er så mange gange gået forgæves og manden er kommet hjem med nogle, jeg ikke bryder mig om :-D 

Heelp:-)

Dem fra Rema på frost er kun med creme og intet andet :)

og det er ikke overvældende kvalmende mængde creme :)

det har nemlig været mit problem.. hvis jeg endelig fandt med creme så var det mere creme end bolle...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.