Glemt Fyremadel én enkelt dag (IVF) ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2022

Kastanje

Og så tænkt på at diabetikere stikker sig +2000 gange på et år, hvis de ikke har pumpe.

Og hvis de også prikker i fingeren er det 3500 prik mere i fingrene.

Så er det pludselig ikke så slemt med enkelte stik.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Reign skriver:

Ja præcis!

Tak  Jeg fik taget Fyremadel i 2 dage og jeg var til ægudtag i går med 1 æg vi fik ud, så jeg sidder i dag og gruer for opringningen om det er blevet befrugtet.. Gal en tudetur jeg var på, da de råbte der var et æg  jeg var så glad og overvældet.. 

Håber bare at den holder hele vejen

Øv det var ikke meget med bare et enkelt æg Er det din første udtagning? 

Lad os håbe at det bare er guldægget 

Anmeld Citér

13. februar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Lillehjerte skriver:

Øv det var ikke meget med bare et enkelt æg Er det din første udtagning? 

Lad os håbe at det bare er guldægget 

Nej synes jeg heller ikke, der var kun 2 de kunne tømme  
Og har lige fået at vide i dag, at embryologen ikke kan bekræfte om det er blevet befrugtet, da hun kun kan se 1 forhorn, så som hun sagde, det kan sagtens være at der har været 2 forhorn (som normalen lyder på) men at det ene er forsvundet igen, hvilket det gør efter lidt tid, men hun var ikke særlig positiv over ikke at kunne se dem begge nu... Så jeg er virkelig nervøs for at det var det

Anmeld Citér

13. februar 2022

Lillehjerte

Reign skriver:

Nej synes jeg heller ikke, der var kun 2 de kunne tømme  
Og har lige fået at vide i dag, at embryologen ikke kan bekræfte om det er blevet befrugtet, da hun kun kan se 1 forhorn, så som hun sagde, det kan sagtens være at der har været 2 forhorn (som normalen lyder på) men at det ene er forsvundet igen, hvilket det gør efter lidt tid, men hun var ikke særlig positiv over ikke at kunne se dem begge nu... Så jeg er virkelig nervøs for at det var det

Øv sikke en mavepuster. Har du fået alm ivf eller mild stimulation eller hvad er årsagen til at der ikke var flere? 

Ved min første udtagning fik jeg 20 ud, men ingen udviklede sig rigtigt Mange af dem havde en ekstra kerne, så de mistænkte at de blev dobbelt befrugtet. Anden gang fik jeg icsi hvor de kunne styre at der kun kom én sædcelle ind i hvert og så blev det meget bedre. Fik 4 topblastocyster hvor den ene blev min søn i første friske opsætning.

Jeg tænker at du nok skal forberede dig på et negativt svar. Min erfaring er at de tvivlsomme ikke bliver til noget. Så det er bare så ærgerligt at du kun har én 'hest' at spille på. 

Så jeg synes da du skal spørge dem hvad planen er i næste omgang. 

Og held og lykke

Anmeld Citér

14. februar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Lillehjerte skriver:

Øv sikke en mavepuster. Har du fået alm ivf eller mild stimulation eller hvad er årsagen til at der ikke var flere? 

Ved min første udtagning fik jeg 20 ud, men ingen udviklede sig rigtigt Mange af dem havde en ekstra kerne, så de mistænkte at de blev dobbelt befrugtet. Anden gang fik jeg icsi hvor de kunne styre at der kun kom én sædcelle ind i hvert og så blev det meget bedre. Fik 4 topblastocyster hvor den ene blev min søn i første friske opsætning.

Jeg tænker at du nok skal forberede dig på et negativt svar. Min erfaring er at de tvivlsomme ikke bliver til noget. Så det er bare så ærgerligt at du kun har én 'hest' at spille på. 

Så jeg synes da du skal spørge dem hvad planen er i næste omgang. 

Og held og lykke

Må også være frustrerende med 20 æg der ikke bliver til noget

Jeg har været på kort protokol IVF, men med max IE på Gonal-F.. kan slet ikke overskue lige nu hvis vi skal på lang protokol, men gør det jo..

Jeg overvejer også om ICSI havde været bedre? Men hun sagde bare at det var nogle fine svømmere min mand havde

Er bare pisse hårdt altså.. 

Anmeld Citér

14. februar 2022

Lillehjerte

Reign skriver:

Må også være frustrerende med 20 æg der ikke bliver til noget

Jeg har været på kort protokol IVF, men med max IE på Gonal-F.. kan slet ikke overskue lige nu hvis vi skal på lang protokol, men gør det jo..

Jeg overvejer også om ICSI havde været bedre? Men hun sagde bare at det var nogle fine svømmere min mand havde

Er bare pisse hårdt altså.. 

Vi fandt jo heldigvis ud af hvad der var galt og hvad der så virkede i stedet. Så jeg så bare det første (afbrudte) forsøg som en prøve. Det talte ikke med i de tre forsøg vi havde betalt for, da der ikke var blastocyster til oplægning. 

Det kan være at lang protokol er bedre, ja. Også selv om tidshorisonten er længere. Men hvis det er dét der skal til? 

Vil de ringe i dag med nyt om udviklingen?

Anmeld Citér

14. februar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Lillehjerte skriver:

Vi fandt jo heldigvis ud af hvad der var galt og hvad der så virkede i stedet. Så jeg så bare det første (afbrudte) forsøg som en prøve. Det talte ikke med i de tre forsøg vi havde betalt for, da der ikke var blastocyster til oplægning. 

Det kan være at lang protokol er bedre, ja. Også selv om tidshorisonten er længere. Men hvis det er dét der skal til? 

Vil de ringe i dag med nyt om udviklingen?

Har lige snakket med lægen og de siger lang protokol så vi kan få flere lige store æg til udtag. Jeg havde egentlig 7 æg i højre og 2 i venstre sidst, men der var kun 2 æg der sugede alle hormonerne.. så nu skal jeg tage Synarela i 14 dage og så Menopur i stedet for Gonal-f.. har du erfaring med Menopur? 

Havde lige vænnet mig til Gonal-f nålen

Håber på at vi kan starte hormoner d. 3. marts allerede

Anmeld Citér

14. februar 2022

Lillehjerte

Reign skriver:

Har lige snakket med lægen og de siger lang protokol så vi kan få flere lige store æg til udtag. Jeg havde egentlig 7 æg i højre og 2 i venstre sidst, men der var kun 2 æg der sugede alle hormonerne.. så nu skal jeg tage Synarela i 14 dage og så Menopur i stedet for Gonal-f.. har du erfaring med Menopur? 

Havde lige vænnet mig til Gonal-f nålen

Håber på at vi kan starte hormoner d. 3. marts allerede

Jeg har kun erfaring med kort protokol og gonal-f

Hvad sagde de om udviklingen af det ene æg? Er det gået i stå? 

Anmeld Citér

15. februar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Lillehjerte skriver:

Jeg har kun erfaring med kort protokol og gonal-f

Hvad sagde de om udviklingen af det ene æg? Er det gået i stå? 

Ja det var gået i stå

Anmeld Citér

15. februar 2022

Lillehjerte

Reign skriver:

Ja det var gået i stå

Øv øv

Håber det lykkes for dig næste måned

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.