Glemt Fyremadel én enkelt dag (IVF) ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.807 visninger
20 svar
6 synes godt om
8. februar 2022

Reign

Profilbillede for Reign

Er der nogen der har erfaring med at glemme den første Fyremadel indsprøjtning? Jeg har til 3 dage og var dag 1 der manglede, men mine søde 3 follikler var ikke så store ved skanning.. 
Nogen der har prøvet at glemme 1 enkelt indsprøjtning eller ved om det er noget rigtig skidt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Når det er den første, tænker jeg at det går. Og hvis du siger at folliklerne ikke var så store, er det nok ikke sandsynligt at du får spontan ægløsning. Men jeg synes da helt sikkert at du skal ringe til klinikken i morgen og høre deres mening

Anmeld Citér

8. februar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Lillehjerte skriver:

Når det er den første, tænker jeg at det går. Og hvis du siger at folliklerne ikke var så store, er det nok ikke sandsynligt at du får spontan ægløsning. Men jeg synes da helt sikkert at du skal ringe til klinikken i morgen og høre deres mening

Det var det samme jeg tænkte, det håber jeg så på  
Og tak for dit svar

Anmeld Citér

8. februar 2022

Lillehjerte

Reign skriver:

Det var det samme jeg tænkte, det håber jeg så på  
Og tak for dit svar

Var det i går du glemte? Eller hvornår opdagede du at du havde glemt den? 

Anmeld Citér

9. februar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Lillehjerte skriver:

Var det i går du glemte? Eller hvornår opdagede du at du havde glemt den? 

Jeg havde faktisk ikke glemt det, men jeg er sindssyg pylret ift. at stikke mig selv.. og jeg er endda sygeplejerske < 
Jeg håbede bare jeg kunne udskyde det til i dag.. men jeg tog mig sammen og fik tager gonal-f og så fyremadel'en bagefter.. 
Det gjorde nas, men jeg var self glad da det var overstået! 

Fik ringet til privathospitalet og de sagde det var vigtigt jeg tog den i går, da 50% popper før ÆL dagen.. så turde jo ikke vente til i dag... Bare øv at jeg også skal stikke i dag  Synes det er hårdt.. er noget der fylder for mig hele dagen indtil stikkene kl 22.... 

Anmeld Citér

9. februar 2022

Lillehjerte

Reign skriver:

Jeg havde faktisk ikke glemt det, men jeg er sindssyg pylret ift. at stikke mig selv.. og jeg er endda sygeplejerske < 
Jeg håbede bare jeg kunne udskyde det til i dag.. men jeg tog mig sammen og fik tager gonal-f og så fyremadel'en bagefter.. 
Det gjorde nas, men jeg var self glad da det var overstået! 

Fik ringet til privathospitalet og de sagde det var vigtigt jeg tog den i går, da 50% popper før ÆL dagen.. så turde jo ikke vente til i dag... Bare øv at jeg også skal stikke i dag  Synes det er hårdt.. er noget der fylder for mig hele dagen indtil stikkene kl 22.... 

Den er virkelig også frygtelig den nål! Tyk og sløv... Håber det er få dage du kommer til at skulle tage den, og at det lykkes for jer med denne udtagning

Anmeld Citér

9. februar 2022

BM2021

Nu er mit svar mere på det med nålene. Da jeg var i fertilitetsbehandling fik jeg også nogle sprøjter jeg skulle tage 3 dage i streg, nålene var forfærdelige og gjorde virkelig ondt, jeg som dig frygtede det også hvergang. Jeg endte med at købe diabetiker-sprøjter på apoteket og godt nok svarede indholdet til to sprøjter, men nålene på de nye sprøjter svarede til ægløsningsprøjtenålen og det var til sådan da til at have med at gøre med.

Anmeld Citér

10. februar 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Du bliver vant til det med nålene. De første par dage er svære men efterhånden, så gør man det bare. 

På vores klinik fik jeg det gode tip med fingere at klemme forholdsvis hårdt om den delle, man skal stikke i. Så mærker man ikke stikket fra nålen, da man ikke kan mærke smerten fra to steder i samme område. Håber det giver mening. 

Anmeld Citér

13. februar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Lillehjerte skriver:

Den er virkelig også frygtelig den nål! Tyk og sløv... Håber det er få dage du kommer til at skulle tage den, og at det lykkes for jer med denne udtagning

Ja præcis!

Tak  Jeg fik taget Fyremadel i 2 dage og jeg var til ægudtag i går med 1 æg vi fik ud, så jeg sidder i dag og gruer for opringningen om det er blevet befrugtet.. Gal en tudetur jeg var på, da de råbte der var et æg  jeg var så glad og overvældet.. 

Håber bare at den holder hele vejen

Anmeld Citér

13. februar 2022

Reign

Profilbillede for Reign
Aalborgtøsen skriver:

Du bliver vant til det med nålene. De første par dage er svære men efterhånden, så gør man det bare. 

På vores klinik fik jeg det gode tip med fingere at klemme forholdsvis hårdt om den delle, man skal stikke i. Så mærker man ikke stikket fra nålen, da man ikke kan mærke smerten fra to steder i samme område. Håber det giver mening. 

Det tip gaven lægen mig også, jeg fik manden til det i de 2 dage det skulle tages, så jeg er lettet over at det er overstået!! 

Håber bare det æg vi har fået ud af det holder hele vejen!

Og tak for tippet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.