kæreste Gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2022

Maximus4

Mor og meget mere skriver:

Hvis du ikke har noget imod deres måde at leve på, hvorfor kalder du det så “perverse lege”? Det er da fuldstændigt unødvendigt at nedgøre deres seksuelle liv. 
Jeg er enig med dig i, at der er etiske problemstillinger forbundet med at sætte et barn i verden på dette grundlag, tilmed uden at have drøftet det, før en graviditet blev en realitet. 

Fordi det er perverse lege Hvilket er så fint. Foretrækker du kinky... Så indsæt kinky.

Det bare ikke fint længere når et barn skal blandes ind i legen. Har hørt mere end 2 par hvor de tænder på at kvinden skal gøres gravid af tyren som elskeren bliver kaldt. Jeg står helt af overfor det og kan på ingen måde omfavne deres lyster når et barn bliver brugt som en del af legen. I øvrigt tror jeg han har oprettet tråden netop fordi ham tænder på det...sorry to Say. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2022

newman

Mormina skriver:

Fordi det er perverse lege Hvilket er så fint. Foretrækker du kinky... Så indsæt kinky.

Det bare ikke fint længere når et barn skal blandes ind i legen. Har hørt mere end 2 par hvor de tænder på at kvinden skal gøres gravid af tyren som elskeren bliver kaldt. Jeg står helt af overfor det og kan på ingen måde omfavne deres lyster når et barn bliver brugt som en del af legen. I øvrigt tror jeg han har oprettet tråden netop fordi ham tænder på det...sorry to Say. 

Det var også min tanke. 

Anmeld Citér

6. februar 2022

Naha

Er der andre end mig som tænker troll? 

Anmeld Citér

6. februar 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mormina skriver:

Perverst betyder frastødende, nærmest sygeligt, og det virker bare unødvendigt at fordømme og nedgøre andres i sig selv harmløse sexliv på den måde. 
Resten ved jeg ikke, hvorfor du gentager - jeg er jo helt enig i den del. 

Anmeld Citér

6. februar 2022

Liland

Profilbillede for Liland
Naha skriver:

Er der andre end mig som tænker troll? 

Nej, slet ikke.. alle mine klokker ringer også højlydt

til TS, hvis ikke du er en troll, så beklager jeg selvfølgelig, men det oplæg stinker bare langt væk af at være en troll.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.