kæreste Gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.919 visninger
14 svar
24 synes godt om
5. februar 2022

cuckold hanreje fyr

Jeg er en mand som har levet i et Cuckold forhold. Hun er nu blevet Gravid med hendes elsker. Har altid vist at risikoen var der men nu er det så blevet realitet for mig. Søger et godt råd.... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2022

AnoMor

cuckold hanreje fyr skriver:

Jeg er en mand som har levet i et Cuckold forhold. Hun er nu blevet Gravid med hendes elsker. Har altid vist at risikoen var der men nu er det så blevet realitet for mig. Søger et godt råd.... 

Hvad præcis søger du råd til? Som du siger så har du altid vidst at risikoen er der hvis hun ikk beskytter sig. Har i ikke nogle aftaler om hvad der skal ske i den slags situationer ? Hvis hun ønsker at beholde barnet må du jo gøre op med dig selv om du fortsat vil være i forholdet. Du har jo ingen forpligtelser overfor barnet 

Anmeld Citér

5. februar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hvorfor har din kæreste en elsker?

Anmeld Citér

5. februar 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
cuckold hanreje fyr skriver:

Til om du skal blive med hende eller ej?

Hvad siger hun? Vil hun beholde barnet? 

Anmeld Citér

5. februar 2022

Mrs.

Hvad er det præcis du søger råd til? 
Jeres fremtidige forhold med/uden baby? 
Hendes position i det her (vil hun barnet, vil hun blive sammen mm?)  eller noget helt tredje? 

Anmeld Citér

5. februar 2022

StineW79

Profilbillede for StineW79

Og måske er helt andet og dumt spørgsmål, må vel også være, hvordan i ved, hun er gravid med den anden mand, når hun dyrker sex, med jer begge? Tænker at det nok ik kun er den anden mand hun dyrker ubeskyttet sex med?

Og som de andre også spørg om, så har i vel på forhånd lagt en plan for hvordan, det hele ska forgå, hvis hun blev gravid, af at dyrke ubeskyttet sex.

Hvis i er gift, kommer du aotumatisk til at stå, som faren, til barnet. Er i ik gift, er der sikkert andre regler. Og i finder jo heller ik ud af hvem faren er, før en evt baby er født, og der bliver lavet en test.. (ja ved godt det ka gøres før fødslen, men godt nok en dum risiko at tage)

I ska self have en snak omkring baby osv, inden den kommer, hvis hun vælger at beholde den. Sku det vise sig, at den anden mand er faren, ska der self laves en samværdsordning, med mindre, i alle bor sammen. Og self med mindre hun vælger den anden mand, som hendes nye samlever, eller helt at bo for sig selv. 

Der er så mange HVIS OG HVIS, at det er umuligt at svare på, med mindre, der kommer noget mere info. Vh Stine 

Anmeld Citér

5. februar 2022

Maximus4

Hvor er det egoistisk et sætte et barn i verden som skal have et roddet familie forhold fordi i ikke beskytter jer i jeres perverse lege. Jeg har intet imod at i lever sådan, men grænsen går altså ved at sætte et barn i verden på sådan en egoistisk måde. Jeg har hørt op til flere par som står i samme situation og det er så uetisk. Hvis barnet skal leve ved jer må i jo være ærlige når det er ældre at du ikke er biologisk far, men én eller anden tilfældig fyr som ordnede mor i ny og næ mens du så på  

Anmeld Citér

5. februar 2022

Maximus4

Love Angel skriver:

Hvorfor har din kæreste en elsker?

Fordi en hanreje er en mand der godt kan lide at blive ydmyget og føle sig lille og håbløs. Så han tænder på at se sin kæreste med en anden hele tiden mens han ikke selv får noget af hende. Problemet her er så bare at de vælger at sætte et barn ind i det her rod hvilket er både uetisk og dybt egoistisk fordi barnet er en del af "legen" 

Anmeld Citér

5. februar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Fordi en hanreje er en mand der godt kan lide at blive ydmyget og føle sig lille og håbløs. Så han tænder på at se sin kæreste med en anden hele tiden mens han ikke selv får noget af hende. Problemet her er så bare at de vælger at sætte et barn ind i det her rod hvilket er både uetisk og dybt egoistisk fordi barnet er en del af "legen" 

Ej undskyld jeg lyder nok dumt nu. Men det anet jeg ikke om sådan noget. Og ærligtalt har aldrig hørt om det. 

Da jeg først så tråden, tænkte jeg på den fyr den gang som oprettet en tråd om at han havde en miro penis og som han sagde ja til sin kæreste om at hun godt må ha en elsker. Men så slog jeg den tanke væk. 

jeg synes at der ingen der kan fortælle folk hvordan de vil leve deres LIV. Men ligeså snart at de vil ha et barn i deres møg lege. Så bliver jeg gal og ked på vegne af det barn der kommer til denne verden på den måde. Kan slet ikke forstår folks tankegang ærlig talt. 

og forresten tak for svar.

Anmeld Citér

5. februar 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Mormina skriver:

Hvor er det egoistisk et sætte et barn i verden som skal have et roddet familie forhold fordi i ikke beskytter jer i jeres perverse lege. Jeg har intet imod at i lever sådan, men grænsen går altså ved at sætte et barn i verden på sådan en egoistisk måde. Jeg har hørt op til flere par som står i samme situation og det er så uetisk. Hvis barnet skal leve ved jer må i jo være ærlige når det er ældre at du ikke er biologisk far, men én eller anden tilfældig fyr som ordnede mor i ny og næ mens du så på  

Hvis du ikke har noget imod deres måde at leve på, hvorfor kalder du det så “perverse lege”? Det er da fuldstændigt unødvendigt at nedgøre deres seksuelle liv. 
Jeg er enig med dig i, at der er etiske problemstillinger forbundet med at sætte et barn i verden på dette grundlag, tilmed uden at have drøftet det, før en graviditet blev en realitet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.