Naturlig igangsættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2022

fehår

Jeg fik veer anden gang ti minutter efter, jeg havde stimuleret mine bryster med brystpumpe (det havde jeg aftalt med jordemoder for at hjælpe amning på vej efter kikset ammeforløb første gang). Nulre brystvorter bliver da også tit nævnt som at være en mulighed for at give tingene et skub, hvis altså kroppen er parat.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2022

FrøkenTø

Jeg fik to gange akupunktur og to gange zoneterapi fordelt over mandag, tirsdag og onsdag. Natten til torsdag fik jeg så de første to veer OG vandafgang inden for et kvarter, og så var veerne ellers regelmæssige derfra. Jeg er ikke sikker på, at det var behandlingen, der satte mig i gang, men jeg tror på, at det modnede min krop, så den var virkelig klar, da det hele gik i gang

Anmeld Citér

5. februar 2022

Jlow

Profilbillede for Jlow
Mrs. skriver:

Har fået afvide at lange gå ture i rask tempo og gå på trapper (i det omfang man kan selvfølgelig) skulle hjælpe det på vej. Og sex der er noget i mandens sæd der kan fremprovokere veer mener man + endorfinerne der bliver udløst under sex også skulle have en effekt.

Jeg må i gang med de trapper  

Sex er desværre ikke en mulighed

Anmeld Citér

5. februar 2022

Jlow

Profilbillede for Jlow
B&J skriver:

Nok mere tilfældig men jeg havde lige haft en samtale med min tidligere bankrådgiver og ja undskyld men jeg blev virkelig så sur og der skal ellers meget til så 1/2 time efter gik vandet

Ha ha det er da meget sjov måde det skete på! Han/hun må virkelig have gjort dig gal 

Anmeld Citér

5. februar 2022

Jlow

Profilbillede for Jlow
Lillehjerte skriver:

Det med sex er en sandhed med modifikationer. Ja der er stoffer i der kan sætte fødslen igang, men det er så små mængder at manden skal have udløsning noget i retningen af 10 gange efter hinanden. Jeg ved selvfølgelig ikke hvor heftigt jeres sexliv er...

Ved min anden fødsel var jeg åben 4 cm til termin. Herefter skete der ikke noget i en uges tid, og jeg bookede derfor en tid til rebozo. Han lå åndbart med ryggen helt ude i siden af maven og havde derfor svært ved at trænge langt nok ned i bækkenet og sætte fødslen rigtig igang. Efter rebozo kunne jeg tydeligt mærke at han lagde sig mere rigtigt og efter nogle dage gik jeg naturligt i fødsel. 

Første fødsel blev jeg sat i gang med angusta piller, og det ville jeg gerne undgå anden gang

Hvordan føles det efter rebozo ? dejligt det havde en effekt. 

Vi laver det herhjemme og får de sygeste menstationsmerter af det.  

Anmeld Citér

5. februar 2022

B&J

Jlow skriver:

Ha ha det er da meget sjov måde det skete på! Han/hun må virkelig have gjort dig gal 

Ja min tidligere bankmand havde stået og løjet os direkte op i ansigtet godt man kan skifte bank.

Anmeld Citér

5. februar 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Jlow skriver:

Hvordan føles det efter rebozo ? dejligt det havde en effekt. 

Vi laver det herhjemme og får de sygeste menstationsmerter af det.  

Det er nogle år siden, så husker det ikke så præcist. Men jeg husker at min krop var helt afslappet, sådan helt slap i musklerne og også i livmoderen. Så jeg husker det kun som dejlig mig- tid inden fødslen, og at det måske også havde en virkning var jo bare et plus

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.