Føder man samme tid som man selv er belvet født dengang ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2009

Mira0911

Aner ikke om min mor har gået over tid.. Jeg gik 14 dage over...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

Nanna1985

Min mor fødte mig dagen før hendes terminsdag og jeg vejede kun 2600 G og målte 48 cm.

Første gang gik jeg 8 dage over.. Fik en dejlig stor pige på 4000 G og målte 53 cm

Anden gang: Blev sat igang og fødte 6 dage før termin.. Fik endnu en dejlige pige på 3760 G og 51 cm

Så her passede det ikk sammen med min mors..

Anmeld

29. oktober 2009

oo

nej. det passer ikke. min mor var gravid med min søster i 10 måneder (eller hun gik en måned over tid, vi har altid syntes det var så morsomt, fordi min søster bevæger sig i sneglefart idag ), men min søster født flere dage før tid. så der var ingen sammenhæng. min mor har til gengæld en masse teorier om at vores fødsler vil ligne forskellige kvindelige familiemedlemmers ud fra vores kropsbygning  - jeg er så desværre ligesom min mor (ifølge hende selv) og kan derfor se frem til laaaaange, smertefulde fødsler.

Anmeld

29. oktober 2009

hc=k

Jeg tror altså overhovedet ikke der er noget sammenhæng.

Anmeld

29. oktober 2009

bagger26

Min mor gik 1 måned over tiden med mig, og jeg gik 3 dage over tiden med min søn, så det var heldigvis ikke ens..

Anmeld

29. oktober 2009

Nybagt mor

Jeg blev født 4 uger før tid og min bror 14 dage før tid.

Er selv gravid nu, og er allerede gået 3 dage over tid...

Anmeld

29. oktober 2009

SaNiNa

nej jeg er født 3 uger fortidlig og jeg blev sat igang 41+1

Anmeld

29. oktober 2009

TbCp

engel24 skriver:

Passer det at det er arveligt hvad fødning angår ??

min mor gik 2 uger over ved mig og det ser ud til min lille prins ikke vil ud ..

Så nævnte min mor at jeg sikkert går to uger over som hun gjorde ..

hvordan var det ved jer ?? passer det måske lidt ?

Min mor gik 10 dage over tid med mig og jeg fødte selv 5 uger før tid, så her passer den ikke.

Anmeld

29. oktober 2009

Lise

Min mor gik 14 dage over med min bror, og jeg kom ved pks en uge før tid.

Jeg selv fødte min først 11 dage før termin (og håber at gøre det igen ved næste fødsel)

Så det er altså ikke det samme

Anmeld

29. oktober 2009

Mor.sander

Begge gange har jeg født før termin, Felicia 3 dage (2300 g) før og Simon 14 dage (3280 g)...

Min søskende og jeg er alle født før termin. jeg 14 dage før (3500 g), min en bror 3 uger før (3200 g), min søster 6 uger før (2600 g) og min yngste bror 3 mdr. (før 1405g kom ned på 900 g).

Så hos mig passer det, men håber dog ikke at det passer næste for ønsker ikke at føde alt for tidligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.