Føder man samme tid som man selv er belvet født dengang ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.960 visninger
21 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

engel24

Passer det at det er arveligt hvad fødning angår ??

min mor gik 2 uger over ved mig og det ser ud til min lille prins ikke vil ud ..

Så nævnte min mor at jeg sikkert går to uger over som hun gjorde ..

hvordan var det ved jer ?? passer det måske lidt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

Hjaltesmor

min mor gik 10 dage over med mig, jeg gik 8 dage over. Så det er da nogenlunde ens

Anmeld

29. oktober 2009

3rollinger

Min mor fik mig 15 dage over tid, og jeg foedte min soen lige paa terminsdagen

Anmeld

29. oktober 2009

Lone Jakobsen

min mor gik over tid alle gange og det gjorde jeg også. så her passer det helt fint

Anmeld

29. oktober 2009

Honningblomst

Absolut intet ved mine fødsler, børns størrelser, graviditets forløb etc minder om min mors.

Hun fødte 4 dage over med mig, jeg vejede 3600g, hun havde ingen kvalme, tog 8-10 kilo(vejede 63kg da hun fødte, er 165cm) på, havde det super godt, fik ingen stræækmærker.

Jeg blev sat igang 16 dage over tid, fødte et barn vha sug, klip og efterfølgende 8 timer på intensiv, han vejede 4800g og det var en væmmelig fødsel. Jeg tog +25 kilo på, vejede 105kg til min 165cm da jeg fødte. Jeg kastede op dagligt indtil uge 22 og min mave blev pyntet med strækmærker.

Det eneste der er ens er at både min mor og jeg har født tre børn...hun piger og jeg drenge....skal jeg sammenligne så har mine forløb lignede min farmors skræmmende meget...hun kunne desværre ikke få ks sø fødte begge børn selv, hvorimod jeg fik ks de to andre gange.

Knus Eva...og undskyld det lange indlæg..

Anmeld

29. oktober 2009

mor_sabina

Eva skriver:

Absolut intet ved mine fødsler, børns størrelser, graviditets forløb etc minder om min mors.

Hun fødte 4 dage over med mig, jeg vejede 3600g, hun havde ingen kvalme, tog 8-10 kilo(vejede 63kg da hun fødte, er 165cm) på, havde det super godt, fik ingen stræækmærker.

Jeg blev sat igang 16 dage over tid, fødte et barn vha sug, klip og efterfølgende 8 timer på intensiv, han vejede 4800g og det var en væmmelig fødsel. Jeg tog +25 kilo på, vejede 105kg til min 165cm da jeg fødte. Jeg kastede op dagligt indtil uge 22 og min mave blev pyntet med strækmærker.

Det eneste der er ens er at både min mor og jeg har født tre børn...hun piger og jeg drenge....skal jeg sammenligne så har mine forløb lignede min farmors skræmmende meget...hun kunne desværre ikke få ks sø fødte begge børn selv, hvorimod jeg fik ks de to andre gange.

Knus Eva...og undskyld det lange indlæg..

Ej hvor sjovt. Men du kan jo af gode grunde ikke ligne din far så må farmor træde til Godt du fik 3 skønne børn ud af det trods de voldsomme omstændigheder

Anmeld

29. oktober 2009

Katjaro

Hvordan din mors graviditeter og fødsler var siger intet om dine. Men det betyder IKKE at forløbne ikke godt kan være meget ens.

Den første fødte jeg 3 dage før termin, nr. 2 kom 3 uger før.... ikke meget ens over det.

Dog skal det siges at jeg rent faktisk også selv kom 3 uger før termin - så på den måde ligner et af forløbne min mors.

Hilsen Katja

Anmeld

29. oktober 2009

4xGreve

min mor har vist nok altid født lige omkring til tiden jeg fødte dog 3 måneder før af uforklarlige grunde, så ikke her hjemme

Anmeld

29. oktober 2009

Mathilde

Min mor fødte mig 1 dag før termin og jeg fødte 2 dage før termin, så her passer det ret godt

Anmeld

29. oktober 2009

betina

Jeg håber min fødsel kommer til at ligne min mors... 

Jeg blev født på terminsdatoen og fødslen tog max 5 timer fra første ve..  Og det samme med min lillebror.

Hun smuttede os som var vi mandler.. he he..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.