Hej alle skønne❤️
Please, hvis nogle af jer har erfaring med det, har oplevet det selv eller noget i den dur. Så skriv Jeg ved det langt! Men som førstegangsmor kan jeg slet ikke være i mig selv. Ved ikke rigtig hvad jeg kan forvente. Om jeg forventer for meget osv. der er bare de her ting som børn skal kunne ved en 11-12 måneders alder..
Jeg har en dreng på 11 måneder, og jeg er begyndt at blive virkelig nervøs over hans udvikling.
jeg håbede lidt på, nogle af jer måske havde nogle erfaringer eller har oplevet noget lignende osv. endelig endelig skriv
Nu til sagen:
Min dreng har været god til det motoriske synes jeg selv. Han kan kravle, stå med støtte rejse sig op med støtte you name it.. men så kommer det andet så. Han kan f.eks. Ikke pege, vinke, klappe eller lave tittebøh. Han kan ikke sige nogle som helst ord, som fx mama dada. Han pludrer kun lidt nonsense og det er det.
Han er ellers smilende, og leger for det meste for sig selv og undersøger verden. Det bekymrer mig bare ret meget at der er SÅ mange ting han ikke kan endnu, som han burde og som hans jævnaldrende kan. Han tager fx heller ikke et legetøj eller en ting og prøver at vise mig den. Han deler ikke “en oplevelse” med mig, fx se her agtig. han vil gerne op til mig nogle gange og græder nogle gange når jeg går osv osv. men synes generelt ikke han kan ting som hans jævnaldrende?
han kan spise selv, hans finmotorik er god, han kan godt lide når jeg synger. Han griner smiler også når jeg fx laver tittebøh eller andre ting.
min bekymring kan i nok fornemme, man kan læse sig frem til så meget omkring autisme allerede som lille, og der er bare så meget af det der passer på min søn
nogen der har nogle erfaringer? Har i oplevet nogle sf de ting jeg har beskrevet hvor der ikke var grund til bekymring. Han er 11 måneder og starter i vuggestue her d 1.
Er bare SÅ bekymret, man læser så mecet omkring hvsd de skal kunne, han gemmer fx heller ik legetøj for mig eller leger gemmeleg og sådan. Han tager ikke intiativ til at ville vise mig noget eller lege med mig og sådsn
Ps; det heller ikke tit han reagerer på sit navn. altså han ved at han hedder det. Men de fleste gange jeg kalder på ham vender han sig ikke om og kigger på mig. Han kan virke lidt ligeglad .. 

vild langt indlæg . Har ingen andre steder at dele.