Min underbo … hvad skal jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Det er jo ikke sikkert at de er klar over, at andre i opgangen kan høre dem? Jeg ville personligt lægge en dæmper på mig selv, hvis jeg fik sådan noget at vide, da jeg ville synes det var mega flovt.

Så jeg ville lægge en lille besked i deres postkasse og kort og med glimt i øjet forklare det. Jeg ville ikke i første omgang fortælle at jeg var generet af det, men bare lægge bolden over til dem

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2022

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Eller vente et par mdr, så stilner det nok helt naturligt af. Sexliv har det med at dale hos de fleste jo   Og hvis ikk der gør så sig det face to face.m på en rar og måske humoristisk måde

Anmeld Citér

27. januar 2022

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Min underbo er en ung gut som har en pige på besøg et par gange om ugen. Vi er lige flyttet ind, og ham der boede har før os var halv døv.
De har sex og hun stønner bare virkelig højt, og det kan høres direkte op i vores soveværelse. I går var det for eksempel omkring kl 22.30 og igen blev jeg vækket kl 6 i morges. 
jeg kan også mærke at VORES seng ryster! 
lejligheden er over 100 år gammel og det har selvfølgelig noget at sige men jeg synes det er voldsomt.

hvordan kan jeg fortælle ham det? Det er pisse irriterende. Synes ikke rigtig man kan sige det. Vi har en Facebook chat men der er så andre lejere med også. Ikke den bedste ide

jeg har overvejet at være rigtig træls og bare trampe ??? Eller tænde høj musik? Bare så de kan fatte at vi faktisk prøver at sove.

Har I gode ideer? Udover at tage den direkte op med personen

Start med at sige det med et smil på læben, a la “har I også bemærket hvor lydt her er i bygningen og kan I også høre alt hvad andre laver - agtigt”.  Og hørte i også dem som var godt i gang i nat.. så har I sagt noget uden at lyde direkte anklagende i første instans. 

Anmeld Citér

28. januar 2022

Anonym

Jeg tror det er de færreste, der har lyst til at tale om sit sexliv med naboen, jeg ville da helt sikkert foretrække et brev i postkassen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.