Du kan selvfølgelig godt lave alle mulige passivt-agressive og/eller halv-humoristiske tiltag for at informere ham (dem?) om at deres aktive sexliv generer dig/jer, men det kan nemt misforstås og/eller skabe noget nabosplid 
Hvis du vitterligt ikke kan få dig selv til bare lige at sige til ham at i altså kan høre alt hvad der foregår i hans soveværelse og at det generer jeres søvn, ville jeg nok foreslå ørepropper og så bare tage med at det er sådan noget man "risikerer" når man bor i etagebyggeri 
Jeg har selv haft overboer der flyttede rundt på møbler midt om natten, underboer der skreg af hinanden i nærmest døgndrift og en nabo (i lejligheden overfor) der holdt højlydt fest man-fre og selv arbejde i weekenden.
Hende der flyttede møbler var psykisk syg, så det hjalp intet at snakke med hende.
Dem der skreg af hinanden gjorde det til deres mission at gøre mit liv til et helvede.
Ham med festerne gjorde det stadig da jeg flyttede ud, til trods for at jeg endda brokkede mig til vicevært og boligselskab.
Anmeld
Citér