Agma skriver:
Ja, jeg kan godt huske følelsen. Men hvis du har prøvet alle de forskellige tricks til at få baby igang og det ikke virker, ville jeg ringe. 3-6 gange på en dag er jo ikke meget liv, men hvis du fx har travlt på arbejde mærker du måske heller ikke alle gangene.
Det der med at spise en is/drikke noget koldt og sødt virkede ikke altid hos mig, men hvis jeg lagde mig ned og slappede helt af og lavede vejrtrækningsøvelser eller knibeøvelser så skete der tit det, at hun bevægede sig. Måske var det noget med det rytmiske i det eller hvad ved jeg. Ellers hvis jeg puffede lidt kraftigt til hende kunne jeg få hende lidt igang.
Men de gange hvor jeg har været i tvivl har jeg ringet og er altid blevet taget godt imod.
De siger jo selv til en at man skal ringe hvis man er i tvivl og da jeg spurgte ind til det hos min jordemoder fortalte hun at det skam var noget de mente ret alvorligt, det er altså ikke bare en floskel de fyrer af.
Nej det er det nemlig ikke. Jeg kan mærke der er liv der inde, på et eller andet tidspunkt bliver der trukket en arm eller fod til sig, eller lige flyttet sig, men det tager tid og så bliver der bare stille igen. Ja. jeg sengeliggende grundet bækkenløsning, så burde faktisk kunne mærke det hele.
Dejligt du fandt noget der virkede, jeg må prøve det samme....
Fik du gang i hende, eller rykkede hun sig også bare en smule ?
Isvand, sukker, og hårde puf har ingen effekt på de stille dage. nogle gange kan puf få gang i en bevægelse efter 30 min. Det er bare længe at puffe hårdt til maven.
Du har så meget ret, tror også måske jeg skal prøve at ligge skyldfølelsen over at være "besværlig hele tiden væk". Men det er jo vigtigts baby har det godt
Anmeld
Citér