Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
amino er samme størrelse som mine multi
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sommersol2021 skriver: amino er samme størrelse som mine multi
Årh det er jeg glad for at se. Det er præcis de vitaminpiller det lykkes mig at sluge
Jeg fik også aminojern med min ældste, men denne gang havde jeg for meget kvalme til at kunne sluge dem - det er en KÆMPE pille.
Jeg får en lille bitte pille fra abblo, som de har fået på apoteket. Den er super fin!
BabyIgen2022 skriver: Jeg fik også aminojern med min ældste, men denne gang havde jeg for meget kvalme til at kunne sluge dem - det er en KÆMPE pille. Jeg får en lille bitte pille fra abblo, som de har fået på apoteket. Den er super fin!
Jeg kan godt se den er lidt høj i det.
Kan du lokkes til at sende et billede af din pille str?
Trinze skriver: Jeg kan godt se den er lidt høj i det. Kan du lokkes til at sende et billede af din pille str?
Jeg kan ikke få lov til at sende billeder herinde. Hvis du sender en prvatbesked med mobilnr. så vil jeg gerne sende en MMS
Jeg tager gravijern samt krauterblut som er flydende jern kan heller ikke sluge store piller
BabyIgen2022 skriver: Jeg kan ikke få lov til at sende billeder herinde. Hvis du sender en prvatbesked med mobilnr. så vil jeg gerne sende en MMS
Jeg har købt dem og ser om det går
Husk at jern optages bedre i kroppen, hvis du tager det sammen, med et glas juice. Vh Stine
Jeg drikker kräuterblut, men det er fordi at jeg får forstoppelse af de alm jern piller. Kräuterblut er lavet på planter, smagen er dog lidt dårlig synes jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128