Blodprøve...det her ser ikke godt ud, vel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2022

Trinze

Anonym skriver:

Jeg ved det ikke, har desværre ikke fået indkaldelse endnu. Sidst var jeg over 13 uger henne (der var baby død), så det frygter jeg også her. Vil bare så gerne have det overstået. 

Og tusind tak Håber også alt det bedste for dig

Ej det var dog frygteligt. Bliver du fulgt med skanninger nu så?

Det gør vi ved 7, 9 og måske 11 inden Nf. 

Hvor langt er du henne? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2022

Anonym trådstarter

Trinze skriver:

Ej det var dog frygteligt. Bliver du fulgt med skanninger nu så?

Det gør vi ved 7, 9 og måske 11 inden Nf. 

Hvor langt er du henne? 

Nej, vi får ikke ekstra scanninger, det troede jeg ikke man gjorde. Dejligt at I gør, er det fordi du har aborteret tidligere? 

Jeg er 10+2 i dag. 

Anmeld Citér

18. januar 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ved det ikke, har desværre ikke fået indkaldelse endnu. Sidst var jeg over 13 uger henne (der var baby død), så det frygter jeg også her. Vil bare så gerne have det overstået. 

Og tusind tak Håber også alt det bedste for dig

Åhh er ked af jeres tab Vi betalte for en tidlig scanning i uge 11, her fik vi set et fint næseben, målt tykkelse på nakkefolden (uden alle de andre ting), set hjertet slå ovs. Dette gav os en tryghed og fjenede en del af nervøsiteten for nakkefolds scanningen. Jordmoren sagde den slet ikke kunne nå at blive tyk nok.  Min tal så også dårlige ud i beregneren. Det kan selvfølgelig også gå den anden vej. Men det hjalp os

Anmeld Citér

19. januar 2022

Trinze

Anonym skriver:

Nej, vi får ikke ekstra scanninger, det troede jeg ikke man gjorde. Dejligt at I gør, er det fordi du har aborteret tidligere? 

Jeg er 10+2 i dag. 

Har haft 4 aborter fra februar og til november. Så vi blev henvist til udredning og fik en samtale på Ouh. De ville ikke hjælpe før efter 6 mdr. mere. Men hvis vi blev gravid selv så ville jeg få progesteron tilskud og skanninger hver anden uge. Det blev vi så 14 dage efter. På mandag 2 skanning. Det giver en masse tryghed. 

Anmeld Citér

3. april 2023

Anonym

Anonym skriver:

Mine værdier til doubletest er følgende:

Papp 0,098

Hcg beta 21,2 

Jeg synes de er meget lave og når jeg udregner MoM værdi er der heller ikke for godt. 

Hvordan så jeres værdier ud og hvordan endte det?

Jeg er 40 og er ikke blevet scannet endnu.

Hej. Ved godt at det er noget tid siden, hvordan gik det så? �� Mine tal ligner nemlig lidt dine, så er ret nervøs.

Anmeld Citér

6. april 2023

82

Anonym skriver:

Mine værdier til doubletest er følgende:

Papp 0,098

Hcg beta 21,2 

Jeg synes de er meget lave og når jeg udregner MoM værdi er der heller ikke for godt. 

Hvordan så jeres værdier ud og hvordan endte det?

Jeg er 40 og er ikke blevet scannet endnu.

Hej. 

Selv om det er lang tid siden dit indlæg, må jeg så spørge hvordan det gik. Mine tal er meget ens med dine og jeg er 40.

Anmeld Citér

6. april 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hej. Ved godt at det er noget tid siden, hvordan gik det så? �� Mine tal ligner nemlig lidt dine, så er ret nervøs.

Hej. 

Mine værdier er også meget lig med hendes, og jeg er også 40. Jeg skal til moderkagebiopsi om en uge, og er pænt nervøs for resultatet da jeg har en PAPP-A værdi på 0,07 ��

Anmeld Citér

3. august 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hej. 

Mine værdier er også meget lig med hendes, og jeg er også 40. Jeg skal til moderkagebiopsi om en uge, og er pænt nervøs for resultatet da jeg har en PAPP-A værdi på 0,07 ��

Hvordan gik det med dig? Mine værdier ligner dine og jeg nærmer mig de 39…. Er rædselsslagen

Anmeld Citér

11. august 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvordan gik det med dig? Mine værdier ligner dine og jeg nærmer mig de 39…. Er rædselsslagen

Jeg fødte et helt normalt barn

Krydser fingre for dig

Anmeld Citér

11. august 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min søn var helt perfekt, heldigvis Hvordan gik det med dig? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.