Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg ville vælge at prøve at tage en test om eftermiddagen.
Jeg kan personligt teste mere positiv om eftermiddagen end om morgen og sådan har det været med mine andre graviditeter også
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Timf skriver: Jeg ville vælge at prøve at tage en test om eftermiddagen. Jeg kan personligt teste mere positiv om eftermiddagen end om morgen og sådan har det været med mine andre graviditeter også
Den var negativ her til eftermiddag
er det ikke mærkelig jeg kunne teste postiv igår???
Anonym skriver: Den var negativ her til eftermiddag
Har du prøvet at teste her til aften?
Love Angel skriver: Har du prøvet at teste her til aften?
Ja det var her kl 17 jeg gjorde og havde ikke tissset i 3 timer ca
Jeg har før oplevet sådan en test her, og alligevel fik jeg mens senere samme sag. Så er ret skeptisk overfor dem.
Lillehjerte skriver: Hvis stregen er kommet indenfor tid, så er du i hvert fald helt sikkert gravid. Om den hænger ved, må tiden vise, men chancen for at det går godt er jo stor Tillykke!
Hvis stregen er kommet indenfor tid, så er du i hvert fald helt sikkert gravid. Om den hænger ved, må tiden vise, men chancen for at det går godt er jo stor Tillykke!
Det mærkelige er, at den er negativ idag? Ved du om det er normalt?
Anonym skriver: Jeg har før oplevet sådan en test her, og alligevel fik jeg mens senere samme sag. Så er ret skeptisk overfor dem.
Hvad mærke er det?
Anonym skriver: Ja det var her kl 17 jeg gjorde og havde ikke tissset i 3 timer ca
Og du havde ikke drukket ret meget? hvornår forventer du menses?
Anonym skriver: Hvad mærke er det?
Min er mærket rfsu.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128