Please hjælp til test!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.084 visninger
24 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. januar 2022

Anonym trådstarter

Please hjælp jeg har tager denne test allerede ca 8-10 dage efter æl tror er den positiv, eller ser jeg forkert??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Please hjælp jeg har tager denne test allerede ca 8-10 dage efter æl tror er den positiv, eller ser jeg forkert??

Den er positiv

Anmeld Citér

15. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Den er så flot positiv. Stort tillykke

Anmeld Citér

15. januar 2022

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Den er så flot positiv. Stort tillykke

Er man sikker på det ? Jeg tør ikke tro på det!

Anmeld Citér

15. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

En ting er sikkert med den test der, der er du gravid. Men om det ender i en bio eller man aborter senere. Er der ingen der kan garanter om den bliver siddende men det kan man kun håbe. 
men gravid det er d, så stort tillykke.

Anmeld Citér

15. januar 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Anonym skriver:

Hvis stregen er kommet indenfor tid, så er du i hvert fald helt sikkert gravid. Om den hænger ved, må tiden vise, men chancen for at det går godt er jo stor Tillykke!

Anmeld Citér

16. januar 2022

Anonym trådstarter

Lillehjerte skriver:

Hvis stregen er kommet indenfor tid, så er du i hvert fald helt sikkert gravid. Om den hænger ved, må tiden vise, men chancen for at det går godt er jo stor Tillykke!

Tusind tak! Den kom med det samme! 
men er bange for den ikke hænger ved hvor stor er chancen for det? Jeg har nemlig  blærebetændelse lige nu��

Anmeld Citér

16. januar 2022

Anonym

Altså ingen herinde kan give nogen garantier eller noget for om den hænger ved, det vil kun tiden vise. Krydser selvfølgelig fingre for dig. Mht blærebetændelse, så længe du er i behandling så burde det ikke være et problem.

Anmeld Citér

16. januar 2022

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

Den er positiv

Jeg tog en her til morgen som var meget mindre positiv kun antydningen af en lille bitte streg�� betyder det er det ikke er blevet til  noget?��

Anmeld Citér

16. januar 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Altså ingen herinde kan give nogen garantier eller noget for om den hænger ved, det vil kun tiden vise. Krydser selvfølgelig fingre for dig. Mht blærebetændelse, så længe du er i behandling så burde det ikke være et problem.

Jeg tog en test her til morgen som næsten var negativ kun antydningen af en streg betyder det at den ikke holdt ved?��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.