Navn til tredje dreng i rækken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.453 visninger
16 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. januar 2022

Drengemor1983

Hjælp til at finde på et navn til den tredje dreng i rækken! Har altid været dårlig til at finde på drengenavne, og selvfølgelig får vi kun drenge

Vi har Adam og Noah, og til lillebror overvejer vi Emil, Isak eller Uffe. Synes I, at Isak er for religiøs, nu hvor vi allerede har to bibelske navne? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hjælp til at finde på et navn til den tredje dreng i rækken! Har altid været dårlig til at finde på drengenavne, og selvfølgelig får vi kun drenge

Vi har Adam og Noah, og til lillebror overvejer vi Emil, Isak eller Uffe. Synes I, at Isak er for religiøs, nu hvor vi allerede har to bibelske navne? 

Isak er flottest af de 3 drengenavne som i overvejer nu. og tillykke med graviditet. Hvor langt er du henne? 
min mand og jeg synes også drengenavne er de sværeste. Mens vi kan finde mange flotte pigenavne.  
nu har vi 2 piger. Og er gravid med nr 3 barn. Er 6+0 idag. Men vi gøre som vi gjort de andre 2 gange. Vi vil ikke vide kønnet, det skal være en overraskelse til fødslen. Og derfor gør vi igen det at vi vælger en pigenavn og drengenavn også ser vi hvilket navn kommer til at blive brugt. 

Anmeld Citér

15. januar 2022

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

af dem du vælger synes jeg Emil er bedst 

ellers kunne andre bud være Theo - huxi - Levi- loui - otto - Luca

Anmeld Citér

15. januar 2022

BM2021

Jeg tænkte ikke over det bibelske før du sagde det, selv med Isak. Jeg synes alle 3 navne er sprøde, Isak og Emil passer nok bedst ind, fordi de er så 'clean' i det, Uffe er lidt mønsterbryderen. 

Theo, Mads, Milo, Hugo kunne også fungere.

Anmeld Citér

15. januar 2022

Bombo

Hvis man ikke tænker på det bibelske, og kun tænker på hvordan det lyder når man siger navnene op sammen, så synes jeg Emil passer bedst 

Anmeld Citér

15. januar 2022

Anonym

Vi har selv en Emil, så det synes jeg selvfølgelig er det fineste navn Jeg er ikke så meget til de to andre navne. Ellers var min første tanke at Johan også passer fint ind

Anmeld Citér

15. januar 2022

Anonym

Synes Uffe passer bedst ind i rækken Det skiller sig lidt ud, uden at det bliver en helt anden kategori end de andre.

Anmeld Citér

16. januar 2022

Miia90

Uffe, er fint ☺️ Men synes også Magne ville klæde flokken ��

Anmeld Citér

16. januar 2022

Drengemor1983

Love Angel skriver:

Isak er flottest af de 3 drengenavne som i overvejer nu. og tillykke med graviditet. Hvor langt er du henne? 
min mand og jeg synes også drengenavne er de sværeste. Mens vi kan finde mange flotte pigenavne.  
nu har vi 2 piger. Og er gravid med nr 3 barn. Er 6+0 idag. Men vi gøre som vi gjort de andre 2 gange. Vi vil ikke vide kønnet, det skal være en overraskelse til fødslen. Og derfor gør vi igen det at vi vælger en pigenavn og drengenavn også ser vi hvilket navn kommer til at blive brugt. 

Tak og også tillykke til dig  Jeg er 33+4 i dag, så det er ved at være snart

Anmeld Citér

16. januar 2022

Drengemor1983

Tak alle sammen for jeres gode tanker og bud på andre navne!  Hvor er det dejligt at have et forum, hvor man kan inspirere hinanden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.