Lene76

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. oktober 2009

Plysbjørnen

Har lige et spørgsmål til dig i din egenskab af Dagplejer... Ved du om der findes nogen regler for hvad i skal give de små pus at spise...

Jeg har nemlig lagt mærke til både i går og i dag at Benjamin og de andre børn KUN får krydderboller i hans dagpleje til eftermiddagsmad... Der kommer ikke engang smør eller pålæg på...

Jeg snakkede med Kai (det er somregel ham der henter) om det og han begræftede det jeg frygtede, han har aldrig nogen sinde set dem få andet end tørre krydderboller...

Ved ikke om det bare er mig, men er det ikke for lidt??

Har du eventuelt nogen idé om hvad vi kan gøre ved det??

Hilsen Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

Plysbjørnen

op.

Anmeld

30. oktober 2009

Lene76

Hej Betina

havde ik set dit indlæg den anden dag......

vi ska gi børnen sund og varieret kost...... og efter min mening er det ik krydderboller

håber det var svar nok ellers spørger du bare igen

Knus fra Lene= søløven.... har været så heldig at få falsk strubehoste

Anmeld

30. oktober 2009

Plysbjørnen

Lene76 skriver:

Hej Betina

havde ik set dit indlæg den anden dag......

vi ska gi børnen sund og varieret kost...... og efter min mening er det ik krydderboller

håber det var svar nok ellers spørger du bare igen

Knus fra Lene= søløven.... har været så heldig at få falsk strubehoste

Hejsa Lene.

Jo tak det var svar nok, og jeg vil sige at det var egentlig også det jeg havde regnet med....

Vi må bare prøve om ikke vi kan snakke med hende, men er bare så nervøs for det, ikke for det hun er bare så sød og rar, men både manden og jeg har svært ved at skulle brokke os over noget...

Men det dur jo bare ikke når vi har en sulten dreng allerede kl 16...

Anmeld

30. oktober 2009

Lene76

hvis i ik føler det så nemt så snat med pædagogen..... hendes job er at være "bussemand" båden over for jer og osse den anden vej hvis det er noget..... så ring da til hende istedet. det er ik sikkert at hun siger noget direkte om hvem det kommer fra men måske bare snakker overordnet mad med hende..... det gjorde min leder engang til os da en af mine kollgaer havde givet dpungerne mariekiks

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.