Sex når ungerne er blevet store

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2022

Mrs.

Vores store dreng er 10 snart 11 år, og jeg er gravid med lillesøster. 
Jeg aner ikke om han har hørt os, han har aldrig sagt noget. Han er ikke typen der står op når han først er lagt, og sover som en sten.

Men det er jo bare at udnytte voksentiden! Vi går i bad sammen, enten om morgenen inden vores dreng bliver vækket, eller om aftnen når han er lagt i seng. Og så en quickie her og der hvis han skal ud og lege med en ven, eller lign.  - og når han først sover om aftnen så er det bare at hoppe i noget lækkert undertøj og smide manden ind i seng ��

Vores dreng ved dog godt hvad sex er - en pige fra hans klasse fortalte ham det under en legeaftale mens jeg overhørte deres samtale og min kære dreng var MIND BLOWN og synes det var super ulækkert

men han ved jo så også at det er der babyer kommer fra, og kan ligge to og to sammen nu når jeg så er gravid med hans lillesøster.. 

Vi skal ikke prakke børn den slags på, men jeg tror også det er vigtigt vi er åbne omkring at voksne har voksen tid - og hvis børnene har spørgsmål så vidt muligt besvarer og afmystificere det, også så de ved når de bliver ældre og selv begiver sig ud i den del af livet, at de kan komme til en med spørgsmål eller bekymringer (som de fleste teenagere jo får).

Og jeg tror på det er vigtigt at børn vokser op med mor og far putter på sofaen, kysser, holder i hånden og krammer - at de ser mor og far elsker hinanden, og den omsorg og intimitet der er når en mand og kvinde elsker hinanden - jeg tror på de tager det med i voksenlivet og dermed også vil føle det mere normalt at holde kæresten i hånden, kysse sin kæreste foran andre mm. Uden det bliver pinligt eller unaturligt.. (håber det giver mening)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Forstår 100% hvad du mener! 
det er super skørt, man ikke længere bare kan have sex kl. 20 og håbe der er ro �� 

vi gør det når vi begge kan holde os vågne…. Og andre gange om morgen

Anmeld Citér

20. januar 2022

Anonym

Vores store på 6 sover som en sten når han er faldet i søvn. Men den lille på 2 kan finde på at liste ud af sengen og pludselig stå i soveværelset uden vi har hørt han var på vej. Det er ikke sket at han har opdaget os, men hvis han skulle afbryde, ved han jo nok ikke hvad det betyder. 

Men åh jeg husker mine egne forældre. De havde åbenbart hyrdetime hver lørdag når de gik i seng ved 23- tiden. Jeg var teenager da jeg begyndte at lægge mærke til det, for min mor stønnede meget og stønnede min fars navn Det kunne høres i hele huset...Hvis jeg var hjemme lørdag aften, skulle jeg i hvert fald sørge for at først gå i seng noget tid efter og have noget musik eller tv kørende

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.