Anonym skriver:
Jeg syntes det er blevet svære at finde tid til at have sex med kæresten herhjemme når ens børn på 10 og 6 år ofte vågner efter de er blevet puttet.
Når vi så endelig har sex så kan jeg ikke lade være med at tænke på om de mon kan høre os? Om de mon vågner og vil ind til os. Vores datter på 10 år har hørt os før og efter den gang så har jeg svært ved at slappe af og give og selv 100 procent under sex, da hun jo godt ved hvad vi lavede 
Hvad/hvordan gør I??
VI har 3 børn 4, 12 og 14 år. De to ældste går i seng før os i hverdagene og sover også før vi går i seng. I weekenderne går de dog tit først i seng samtidig med os.
Men der er ingen af vores der vågner/står op, efter det er blevet puttet. Om vores de store har hørt os, aner jeg ikke. De har aldrig nævnt noget. Hvordan kan det være de vågner efter det er puttet?
Vi har sat lås på i soveværelset og låser når vi har sex. Der er aldrig blevet taget i døren. Men hvis der bliver taget i døren en dag og de selvfølgelig undrer sig, tænker jeg de bare skal vide at vi voksne har brug for lidt voksentid. Det er helt normalt og sex er ikke et tabu herhjemme. De ved jo godt at det er noget vi gør og vi har haft talt om det før at det er noget der føles rart og der kommer et tidspunkt hvor de også finder det interessant.
Vi gør det også i badet ind i mellem. Vi har altid gået i bad sammen hver dag, så ungerne synes ikke det er underligt hvis vi går i bad.
Stuen bliver også anvendt ind i mellem, men det er ikke helt så afslappende. Vi har et rimelig aktivt sexliv og har begge et rimelig stort behov, så vi finder altid en løsning.
Anmeld
Citér