Sex når ungerne er blevet store

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.581 visninger
12 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. januar 2022

Anonym trådstarter

Jeg syntes det er blevet svære at finde tid til at have sex med kæresten herhjemme når ens børn på 10 og 6 år ofte vågner efter de er blevet puttet. 

Når vi så endelig har sex så kan jeg ikke lade være med at tænke på om de mon kan høre os? Om de mon vågner og vil ind til os. Vores datter på 10 år har hørt os før og efter den gang så har jeg svært ved at slappe af og give og selv 100 procent under sex, da hun jo godt ved hvad vi lavede 

Hvad/hvordan gør I??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2022

Anonym

Vi har typisk sex i stuen med håndklæde/ tæppe på sofa. Børnene sover ovenpå og vi kan høre hvis de går ned af trappen

Anmeld Citér

12. januar 2022

Tidra22

Hmm den er svær. Men vi skal huske på, at det jo hverken er ulækkert eller unaturligt at have sex. Samtidig skal det ikke tværes ud i børnenes ansigter.. hvad med morgen sex? Er børnene meget vågne der?

Anmeld Citér

12. januar 2022

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Send begge børn på legeaftaler, så er der lige pludselig plads i kalenderen. Ja, man blive nød til, at planlægge det lidt mere. Her er børnene 12 år og 14 år, og den store går ofte i seng senere end os. Heldigvis dyrker de begge sport - på samme tidspunkt - og så må man bare benytte sig af den tid

Anmeld Citér

12. januar 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg syntes det er blevet svære at finde tid til at have sex med kæresten herhjemme når ens børn på 10 og 6 år ofte vågner efter de er blevet puttet. 

Når vi så endelig har sex så kan jeg ikke lade være med at tænke på om de mon kan høre os? Om de mon vågner og vil ind til os. Vores datter på 10 år har hørt os før og efter den gang så har jeg svært ved at slappe af og give og selv 100 procent under sex, da hun jo godt ved hvad vi lavede 

Hvad/hvordan gør I??

VI har 3 børn 4, 12 og 14 år. De to ældste går i seng før os i hverdagene og sover også før vi går i seng. I weekenderne går de dog tit først i seng samtidig med os. 

Men der er ingen af vores der vågner/står op, efter det er blevet puttet. Om vores de store har hørt os, aner jeg ikke. De har aldrig nævnt noget. Hvordan kan det være de vågner efter det er puttet?

Vi har sat lås på i soveværelset og låser når vi har sex. Der er aldrig blevet taget i døren. Men hvis der bliver taget i døren en dag og de selvfølgelig undrer sig, tænker jeg de bare skal vide at vi voksne har brug for lidt voksentid. Det er helt normalt og sex er ikke et tabu herhjemme. De ved jo godt at det er noget vi gør og vi har haft talt om det før at det er noget der føles rart og der kommer et tidspunkt hvor de også finder det interessant. 

Vi gør det også i badet ind i mellem. Vi har altid gået i bad sammen hver dag, så ungerne synes ikke det er underligt hvis vi går i bad.

Stuen bliver også anvendt ind i mellem, men det er ikke helt så afslappende. Vi har et rimelig aktivt sexliv og har begge et rimelig stort behov, så vi finder altid en løsning. 

Anmeld Citér

12. januar 2022

Anonym

Vores er alle mellem 9-13 år og jeg ved, at de to store har hørt os, det har den store drillet med, men jeg har sagt det er privat og ikke noget man går og snakker om osv.

Men at de nogle gange kan være rigtig længe om at falde i søvn (vi gør det altid sent aften), det kan vi ikke altid tage hensyn til, ofte aner vi ikke, at de har ligget vågne længe, men vi forsøger altid ikke at larme en hel masse. Jeg ved, de nok hører os engang imellem, men de nævner det ikke og virker ikke generet af det. 

Anmeld Citér

12. januar 2022

Anonym

Anonym skriver:

Vores er alle mellem 9-13 år og jeg ved, at de to store har hørt os, det har den store drillet med, men jeg har sagt det er privat og ikke noget man går og snakker om osv.

Men at de nogle gange kan være rigtig længe om at falde i søvn (vi gør det altid sent aften), det kan vi ikke altid tage hensyn til, ofte aner vi ikke, at de har ligget vågne længe, men vi forsøger altid ikke at larme en hel masse. Jeg ved, de nok hører os engang imellem, men de nævner det ikke og virker ikke generet af det. 

Må jeg spørge hvordan det kan være du vælger at det er privat og ikke noget man taler om?

Det er ingen kritik, blot en undren.

Jeg er opvokset med at sex og andre ting blev tabuiseret. Jeg ville ønske det havde været naturligt for mine forældre/min mor at tale om. Jeg tror jeg kan tælle på to hænder hvor mange gange jeg har set mine forældre kysse/kramme - det er virkelig sparsomt. 

Min mand og jeg er stik modsat og vores børn er vant til at se os vise kærlighed til hinanden. De er også vant til at vi taler åbent om alt uden det skal føles ubehageligt. Og selvfølglig siger vi ikke at vi lige går ind og knalder.

Anmeld Citér

14. januar 2022

Anonym

Anonym skriver:

Må jeg spørge hvordan det kan være du vælger at det er privat og ikke noget man taler om?

Det er ingen kritik, blot en undren.

Jeg er opvokset med at sex og andre ting blev tabuiseret. Jeg ville ønske det havde været naturligt for mine forældre/min mor at tale om. Jeg tror jeg kan tælle på to hænder hvor mange gange jeg har set mine forældre kysse/kramme - det er virkelig sparsomt. 

Min mand og jeg er stik modsat og vores børn er vant til at se os vise kærlighed til hinanden. De er også vant til at vi taler åbent om alt uden det skal føles ubehageligt. Og selvfølglig siger vi ikke at vi lige går ind og knalder.

Da min store datter efterlignede de lyde, hun havde hørt og drillede lidt med det, sagde jeg bare det var privat og ikke noget, man snakkede om. Men det er mere fordi det for mig var over grænsen at hun på den måde gengav lydene, pu ha, det var pinligt  

Men ellers så er de vandt til at vi dagligt kysser, krammer, klapper i røven, fjolle-snakker osv. Men når det kommer til sexen, så behøver hun ikke at " være med i soveværelset ". Det synes jeg bliver lige flovt nok

Anmeld Citér

14. januar 2022

Anonym

Anonym skriver:

Da min store datter efterlignede de lyde, hun havde hørt og drillede lidt med det, sagde jeg bare det var privat og ikke noget, man snakkede om. Men det er mere fordi det for mig var over grænsen at hun på den måde gengav lydene, pu ha, det var pinligt  

Men ellers så er de vandt til at vi dagligt kysser, krammer, klapper i røven, fjolle-snakker osv. Men når det kommer til sexen, så behøver hun ikke at " være med i soveværelset ". Det synes jeg bliver lige flovt nok

Ja okay, det forstår jeg så godt.

Sådan havde jeg nok også reageret. Men for fanden altså, det er så svært at være musestille og jeg hader at skulle dæmpe mig 100% for så er nydelsen bare ikke lige så god

Nå, men der kommer jo en dag hvor vi frit kan knalde

Anmeld Citér

14. januar 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min datter gjorde præcis det samme med at imitere de lyde hun havde hørt som jeg var kommet med, og nøj hvor blev jeg flov  Det var altså ikke rart

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.