Min dreng blev renlig da han lige var fyldt 3 år og var 100% renlig som 3,5 år.
Vi flyttede sidste forår. (5 år gammel). Det har han reageret meget på. Kort før sommerferien begyndte han at have uheld (kun afføring) både hjemme og i børnehaven. Så blev det sommerferie og det stoppede (dog havde han uheld hos bedste), så kom han i børnehave igen og så kom uheldene tilbage (periodevis ikke hele tiden) - dog ikke hjemme længere.
Så stoppede uheldene igen og en lang periode uden uheld. Så havde han et par uheld inden juleferien, et uheld hjemme i juleferien (som han ellers ikke har haft siden før sommerferien) og i sidste uge havde han så 3 uheld i børnehaven.
Han har været på weekend hos bedsterne og kom hjem med 3 uheld.
Jeg er så frustreret, aner ikke hvad jeg skal gøre Det er meningen at han skal i skole til april, hvad fanden gør vi? - En ting var hvis det kun var i børnehaven, men det er jo også hos bedsterne.
Han tør desuden ikke trække op, heller ikke herhjemme, snakkede med en pædagog i sidste uge som sagde at der for længe siden var en der havde trukket op mens han havde siddet på toilettet, ikke en information vi har fået på noget tidspunkt
Jeg har lidt indtrykket af at han ikke går på toilettet ude, kun hjemme og det så er når han slet ikke kan holde sig at det går galt (det er ofte de dage hvor han har flere omgange afføring). - Han står op og tisser, så der sidder han ikke på toilettet og min teori er at det er derfor at det ikke går galt
Anmeld
Citér