Anonym skriver:
Det kunne være så skønt! Jamen jeg smed p pillerne i slut 2020. Jeg havde så kun mens 7 gange på hele 2021 fordi min krop skulle finde sig selv igen. Siden i sommers har vi prøvet, men har kun haft 3 cyklusser siden sommer. Denne måned forsøgte jeg mig så med æl test som var positiv den 28 december (så havde æl den 29) hvor vi hyggede 2 dage før og 2 efter. Så det er vel egentlig første cyklus hvor vi aktivt forsøger ud fra æl fordi mine tidligere cyklusser har varer fra 22 til 87 dage
Ja det godt nok meget ustabil din cyklus. Hvor gammel er i? Og når den er så ustabil, havde du ikke tænkt på at søge læge? Men hvis du kan finde din æl med æggeløsningstest, så det fint.
så håber jeg virkelig at æl test hjælper med 2 streger snart. 
jeg har heller ikke rigtig erfaring med æl test. De andre 2 graviditeter med de 2 børn vi har. Der skete det med første barn i 3 cyklus og andet barn i første hug. Så der kendte jeg hverken til æl eller æl test og hvad min cykluslængde er mm. Men da vi skulle prøve at lave nr 3 barn. De første 2 cyklusser var det også uden æl test. Men kunne ikke holde ud og købte æl test da vi skulle prøve i 3 cyklus. 3 cyklus med æl test og igen kom min menses så begyndte jeg at går lidt i panik om jeg nu kan blive gravid igen. Fordi jeg tænkte når nu selv med æl test kunne jeg ikke blive gravid. Og tænkte nok sådan pågrund af min alder. Er 33 år.
Anmeld
Citér