Ser jeg syner???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.757 visninger
20 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. januar 2022

Anonym trådstarter

Hej! Jeg er ved at blive skør og har brug for en  second opinion. Disse test er taget med morgenurin. Første billede er 3+3 og nummer 2 er 3+4, begge med babyplan tidlig test. 
Kan i se noget? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2022

Solskinspige

Jeg kan desværre ikke se nogen ekstra streg

Anmeld Citér

9. januar 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Hej! Jeg er ved at blive skør og har brug for en  second opinion. Disse test er taget med morgenurin. Første billede er 3+3 og nummer 2 er 3+4, begge med babyplan tidlig test. 
Kan i se noget? 

På den første kan jeg ane noget hvis jeg zoomer ind og fokusere på det. På det andet billede kan jeg umiddelbart desværre ikke se noget

Anmeld Citér

9. januar 2022

Anonym trådstarter

Solskinspige skriver:

Jeg kan desværre ikke se nogen ekstra streg

Jeg er også selv så forvirret. Og i tvivl om det er fordi jeg danner langsomt hcg eller den bare ikke er der denne gang. Dog har min krop opført sig anderledes og det er bare øv det hele ��

Anmeld Citér

9. januar 2022

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

På den første kan jeg ane noget hvis jeg zoomer ind og fokusere på det. På det andet billede kan jeg umiddelbart desværre ikke se noget

Jeg kan nemlig også godt selv fornemme noget på den første! Og den er jo “kun” fra 3+3. Jeg må væbne mig med tålmodighed og teste igen omkring 4+0

Anmeld Citér

9. januar 2022

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Jeg kan nemlig også godt selv fornemme noget på den første! Og den er jo “kun” fra 3+3. Jeg må væbne mig med tålmodighed og teste igen omkring 4+0

Krydser for, at der er en streg ekstra 4+0

Anmeld Citér

9. januar 2022

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

Krydser for, at der er en streg ekstra 4+0

Tusind tak! Undrer mig bare over at 3+4 testen er sværere at se noget på men det kan jo være lyset osv. 
Man bliver bare så håbefuld når man synes man kan fornemme et eller andet

Anmeld Citér

9. januar 2022

Solskinspige

Anonym skriver:

Tusind tak! Undrer mig bare over at 3+4 testen er sværere at se noget på men det kan jo være lyset osv. 
Man bliver bare så håbefuld når man synes man kan fornemme et eller andet

Kroppen kan snyde rigtig meget. Jeg har flere gange haft symptomer og troede jeg var gravid. Det var jeg så ikke. De 2 gange jeg var gravid havde jeg den første gang lidt kvalme inden testdag. Den anden graviditet havde jeg ikke rigtig nogle symptomer andet end voksende og tunge bryster. Begge graviditeter endte så desværre med spontane aborter. Så nu må jeg prøve, og jeg er heldigvis i halv udredning hos gynækologen. Jeg bliver åbenbart nemt gravid, men kan ikke holde på fosteret.

Anmeld Citér

9. januar 2022

Anonym trådstarter

Solskinspige skriver:

Kroppen kan snyde rigtig meget. Jeg har flere gange haft symptomer og troede jeg var gravid. Det var jeg så ikke. De 2 gange jeg var gravid havde jeg den første gang lidt kvalme inden testdag. Den anden graviditet havde jeg ikke rigtig nogle symptomer andet end voksende og tunge bryster. Begge graviditeter endte så desværre med spontane aborter. Så nu må jeg prøve, og jeg er heldigvis i halv udredning hos gynækologen. Jeg bliver åbenbart nemt gravid, men kan ikke holde på fosteret.

Øv det er jeg ked af at høre! Jeg har haft ømme nipples, meget svage mens smerter og så synes jeg at jeg tisser mere end jeg plejer. Ting jeg umiddelbart ikke tænker jeg kan psyke mig til men altså hvem ved

Anmeld Citér

9. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Desværre ser de negative ud. Men vent til forventet mens dag. Hvis ikke den kommer så prøv at teste igen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.