Ser i den også !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2022

Morpåudebane

Den er der fanme

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2022

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Morpåudebane skriver:

Den er der fanme

Hvor er det bare dejligt! Hvor er jeg glad på dine vegne!!

Tillykke med stregerne

Anmeld Citér

9. januar 2022

Morpåudebane

Lambi90 skriver:

Hvor er det bare dejligt! Hvor er jeg glad på dine vegne!!

Tillykke med stregerne

Tak  ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv,,, og 2 min efter glæden indtræder så begynder bekymringerne … er den tydelig nok? Udvikler den sig ? Puhhh der er lang tid til torsdag hvor jeg er 4+0

Anmeld Citér

9. januar 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jaaaa, hvor er det godt! Den burde være fin lyserød om to dages tid. Så ved du, om det går i den rigtige retning  Men så langt så godt!!!! 

Anmeld Citér

9. januar 2022

SassAs

Hvor fantastisk! Ej hvor er jeg glad på dine vegne. Jeg  har tjekket denne tråd så mange gange i løbet af morgenen

Anmeld Citér

9. januar 2022

Lambi90

Morpåudebane skriver:

Tak  ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv,,, og 2 min efter glæden indtræder så begynder bekymringerne … er den tydelig nok? Udvikler den sig ? Puhhh der er lang tid til torsdag hvor jeg er 4+0

Hvis du først er 4+0 torsdag, så tænker jeg at den er fin tydelig, jeg troede min 3+6/4+0 godt kunne have været en skyggestreg. Men ja, kun tiden kan give dig svar - men den er der ihvertfald!

Jeg vil lige sige at jeg testede hver dag efter jeg fik positiv, og jeg nåede altså at blive vældig bekymret. For selvom jeg var over tid, så var testene nogle dage mindre tydelige - måske fordi jeg havde drukket mere om aftenen, og der skal så lidt til at påvirke resultatet i starten - jeg er ihvertfald stadig gravid. Bare så du ikke panikker hvis der er lidt forskel

Anmeld Citér

9. januar 2022

CKJ

Profilbillede for CKJ

Den er så fin positiv  stort tillykke!

Anmeld Citér

9. januar 2022

Morpåudebane

Hvor er i søde alle sammen  jeg tester igen tirsdag og torsdag, og hvis torsdag (4+0) er flot positiv så stopper jeg og nyder min graviditet

Anmeld Citér

9. januar 2022

Morpåudebane

Lambi90 skriver:

Hvis du først er 4+0 torsdag, så tænker jeg at den er fin tydelig, jeg troede min 3+6/4+0 godt kunne have været en skyggestreg. Men ja, kun tiden kan give dig svar - men den er der ihvertfald!

Jeg vil lige sige at jeg testede hver dag efter jeg fik positiv, og jeg nåede altså at blive vældig bekymret. For selvom jeg var over tid, så var testene nogle dage mindre tydelige - måske fordi jeg havde drukket mere om aftenen, og der skal så lidt til at påvirke resultatet i starten - jeg er ihvertfald stadig gravid. Bare så du ikke panikker hvis der er lidt forskel

Ja jeg er jo KUN 3+3 så kan jo ikke forvente en flot rød streg, jeg er bare lykkelig for at den fine streg kom efter 30 sek  så nu tester jeg 3+5 og 4+0 og så er det slut… ellers tester man sig bare mere nervøs en nødvendigt, ligesom du skriver

Anmeld Citér

9. januar 2022

Lambi90

Morpåudebane skriver:

Ja jeg er jo KUN 3+3 så kan jo ikke forvente en flot rød streg, jeg er bare lykkelig for at den fine streg kom efter 30 sek  så nu tester jeg 3+5 og 4+0 og så er det slut… ellers tester man sig bare mere nervøs en nødvendigt, ligesom du skriver

Jeg synes det er mega sejt at du kan styre testeriet sådan - det løb helt af med mig hver eneste gang jeg troede der var noget.

endnu engang tillykke! Jeg krydser for at den lille spire har det helt perfekt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.