Ser i den også !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2022

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Uh det tyder godt. 
så venter vi spændt på et Update imorgen tidlig.

Jeg er ved at gå til af spænding og nervøsitet !

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2022

Sessi

Profilbillede for Sessi

Det er SÅ spændende. Jeg forstår slet ikke du kan vente

Jeg synes netop i starten at testene udvikler sig hurtigt. Glæder mig til at læse med imorgen

Anmeld Citér

8. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Jeg er ved at gå til af spænding og nervøsitet !

Årh den følelse kender jeg godt. 
har selv stået der for halvandet uge siden. Og den følelse er virkelig ikke til at holde ud. Har virkelig ondt af dig. At du gennemgår det ligenu.

Anmeld Citér

8. januar 2022

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Årh den følelse kender jeg godt. 
har selv stået der for halvandet uge siden. Og den følelse er virkelig ikke til at holde ud. Har virkelig ondt af dig. At du gennemgår det ligenu.

Det et de værste dage i hele verden! Er ved at gå til af nervøsitet for at den er negativ i morgen … har så mange mens smerter idag at jeg frygter der er blod hver gang at Jeg går på toilettet … har lyst til at gå i seng nu, bare så det hurtigt kan blive morgen 

Anmeld Citér

8. januar 2022

Love Angel

Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Det et de værste dage i hele verden! Er ved at gå til af nervøsitet for at den er negativ i morgen … har så mange mens smerter idag at jeg frygter der er blod hver gang at Jeg går på toilettet … har lyst til at gå i seng nu, bare så det hurtigt kan blive morgen 

Helt forståeligt. 
ja man tror ikke så få dage kan føles som et evighed. Ja nogle gange kan de dage føles som ren tatur. 
Og kan godt forstår, man bliver helt tosset i hovedet og går på toilettet mange gange på en time for at tjekke og man er bange hver gang om der er blod på papiret.  
Med de 2 andre graviditeter var første tegn på graviditet var ekstrem ømme brystvorter. Men den her gang. Allerede fra jeg var 3+2 fik jeg det helt klassisk mens smerter som gik ned i Venstre ben som det præcis også gør til menses, Og jeg tænkte årh nej nej nej det må det bare ikke komme min menses, men samme dag begyndte jeg at få ondt i min lænd og lidt i maven/nederst i maven. Og tænke bilder jeg mig selv det ind eller er det sandt. Men det bliv ved også næste dag og tænkte sådan plejer det ikke være ved min menses. Plejer nemlig aldrig at få ondt i lænd og i maven/nederst i maven ved menses. Også kunne jeg ikke hold mig længere da jeg var 3+4 så jeg testet da jeg var 3+4. Og sørme om der ikke dukket en ekstra streg i testen. 
så min pointe efter så lang en smøre er, at det kan godt tyde på noget godt de måske ligne mens smerter du mærker.

Anmeld Citér

8. januar 2022

Morpåudebane

Love Angel skriver:

Helt forståeligt. 
ja man tror ikke så få dage kan føles som et evighed. Ja nogle gange kan de dage føles som ren tatur. 
Og kan godt forstår, man bliver helt tosset i hovedet og går på toilettet mange gange på en time for at tjekke og man er bange hver gang om der er blod på papiret.  
Med de 2 andre graviditeter var første tegn på graviditet var ekstrem ømme brystvorter. Men den her gang. Allerede fra jeg var 3+2 fik jeg det helt klassisk mens smerter som gik ned i Venstre ben som det præcis også gør til menses, Og jeg tænkte årh nej nej nej det må det bare ikke komme min menses, men samme dag begyndte jeg at få ondt i min lænd og lidt i maven/nederst i maven. Og tænke bilder jeg mig selv det ind eller er det sandt. Men det bliv ved også næste dag og tænkte sådan plejer det ikke være ved min menses. Plejer nemlig aldrig at få ondt i lænd og i maven/nederst i maven ved menses. Også kunne jeg ikke hold mig længere da jeg var 3+4 så jeg testet da jeg var 3+4. Og sørme om der ikke dukket en ekstra streg i testen. 
så min pointe efter så lang en smøre er, at det kan godt tyde på noget godt de måske ligne mens smerter du mærker.

Håber du har ret! Jeg kan slet ikke huske hvordan min krop reagerede ved mine to andre graviditeter, ikke udover enorme humørsvingninger i den første og kvalme og opkast i den 2. ,,, men murren og bryster, det har jeg jo hver måned inden mens… men ja må se hvad testen siger i morgen tidlig

Anmeld Citér

8. januar 2022

Love Angel

Mor til 4

Håber du har ret! Jeg kan slet ikke huske hvordan min krop reagerede ved mine to andre graviditeter, ikke udover enorme humørsvingninger i den første og kvalme og opkast i den 2. ,,, men murren og bryster, det har jeg jo hver måned inden mens… men ja må se hvad testen siger i morgen tidlig

Jeg kan heller ikke huske detaljer.

Jeg  krydser  for at du  sætter billede af en positiv test imorgen.  
men husk 3+3 er altså også tidligt.  
forresten må jeg se det billede af den test som du startet med at ligge op i starten af din tråd? Men bare hvor du ikke har lavet noget om på farverne i billedet?

Anmeld Citér

8. januar 2022

Morpåudebane

Jeg kan heller ikke huske detaljer.

Jeg  krydser  for at du  sætter billede af en positiv test imorgen.  
men husk 3+3 er altså også tidligt.  
forresten må jeg se det billede af den test som du startet med at ligge op i starten af din tråd? Men bare hvor du ikke har lavet noget om på farverne i billedet?

Her er originalen  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. januar 2022

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg havde også en del murren/menssmerter op til positiv test og en uges tid efter. Så det kan godt være et godt tegn også Krydser for positiv test i morgen! 

Anmeld Citér

8. januar 2022

Love Angel

Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Her er originalen  

Jeg synes at jeg kan fornemme noget meget meget lidt. 
jeg er død spændt på at høre fra dig imorgen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.