Love Angel skriver:
Helt forståeligt.
ja man tror ikke så få dage kan føles som et evighed. Ja nogle gange kan de dage føles som ren tatur.
Og kan godt forstår, man bliver helt tosset i hovedet og går på toilettet mange gange på en time for at tjekke og man er bange hver gang om der er blod på papiret.
Med de 2 andre graviditeter var første tegn på graviditet var ekstrem ømme brystvorter. Men den her gang. Allerede fra jeg var 3+2 fik jeg det helt klassisk mens smerter som gik ned i Venstre ben som det præcis også gør til menses, Og jeg tænkte årh nej nej nej det må det bare ikke komme min menses, men samme dag begyndte jeg at få ondt i min lænd og lidt i maven/nederst i maven. Og tænke bilder jeg mig selv det ind eller er det sandt. Men det bliv ved også næste dag og tænkte sådan plejer det ikke være ved min menses. Plejer nemlig aldrig at få ondt i lænd og i maven/nederst i maven ved menses. Også kunne jeg ikke hold mig længere da jeg var 3+4 så jeg testet da jeg var 3+4. Og sørme om der ikke dukket en ekstra streg i testen.
så min pointe efter så lang en smøre er, at det kan godt tyde på noget godt de måske ligne mens smerter du mærker. 
Håber du har ret! Jeg kan slet ikke huske hvordan min krop reagerede ved mine to andre graviditeter, ikke udover enorme humørsvingninger i den første og kvalme og opkast i den 2. ,,, men murren og bryster, det har jeg jo hver måned inden mens… men ja må se hvad testen siger i morgen tidlig
Anmeld
Citér