Tydelig Nub til nakkefold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2022

Anonym

Anonym skriver:

Hvordan det? I følge nub teorien er det jo uden tvivl en dreng.

Ja, hvis det  er nubben, vi ser, så er det højst sandsynligt en dreng, da tydelige drenge sjældent viser sig at være piger - det er mere omvendt, at pige-lignende nubs kan rejse sig senere hen.

Men har du andre billeder? Jeg synes der er for mange ubekendte til at vi kan analysere, fordi vi jo ikke kan garantere, at det er nubben og ikke lårben, man ser... så er det jo bare spildte kræfter og tanker selvom man jo godt må gætte for sjov..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2022

Anonym

Jeg tænker det her er nubben Er det også den du kigger på? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. januar 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Den sidder alt for lavt til at væge nubben. 

Anmeld Citér

7. januar 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja, hvis det  er nubben, vi ser, så er det højst sandsynligt en dreng, da tydelige drenge sjældent viser sig at være piger - det er mere omvendt, at pige-lignende nubs kan rejse sig senere hen.

Men har du andre billeder? Jeg synes der er for mange ubekendte til at vi kan analysere, fordi vi jo ikke kan garantere, at det er nubben og ikke lårben, man ser... så er det jo bare spildte kræfter og tanker selvom man jo godt må gætte for sjov..

Jeg har to andre billeder, men der kan man intet se. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. januar 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tror heller ikke det er nubben, men omvendt tror jeg at den “tydelige Nub” er lårben, efter at have set de nye billeder. 

Jeg vil derfor ikke konkludere noget - men hvis du føler dig mere forvirret, så ville jeg smide den ind i Nub Theory Queens, de vil helt sikkert kunne sige, om det ER Nub eller lårben

Anmeld Citér

7. januar 2022

Anonym trådstarter

Jeg tror heller ikke det er nubben, men omvendt tror jeg at den “tydelige Nub” er lårben, efter at have set de nye billeder. 

Jeg vil derfor ikke konkludere noget - men hvis du føler dig mere forvirret, så ville jeg smide den ind i Nub Theory Queens, de vil helt sikkert kunne sige, om det ER Nub eller lårben

Det har jeg gjort og de sagde at det helt sikkert er en dreng

Anmeld Citér

7. januar 2022

Anonym

I forhold til at du spørger virker du meget sikker på at du selv kender svaret

Jeg tror heller ikke at det du kigger på er nuben. Jeg synes det ligner en pige. Og tror at det du tænker er nub i virkeligheden er lidt af navlestrengen.

Pas nu på at du ikke overbeviser dig selv om noget som ingen af os reelt set ved. Inkl. Facebook-gruppen

Anmeld Citér

7. januar 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

I forhold til at du spørger virker du meget sikker på at du selv kender svaret

Jeg tror heller ikke at det du kigger på er nuben. Jeg synes det ligner en pige. Og tror at det du tænker er nub i virkeligheden er lidt af navlestrengen.

Pas nu på at du ikke overbeviser dig selv om noget som ingen af os reelt set ved. Inkl. Facebook-gruppen

Jeg er allerede overbevist. Det var jeg allerede efter scanningen hvor jeg også synes det lignede tydeligt en dreng.
Men min kæreste vil have det bekræftet ved 20. Ugers scanningen nu.

Anmeld Citér

7. januar 2022

Anonym

Det har jeg gjort og de sagde at det helt sikkert er en dreng

Okay, men så har du jo nok svaret - deres admins virker til at de sjældent tager fejl, ellers siger de til, hvis de er usikre/påpasselige med svaret   Tillykke med din dreng

Anmeld Citér

7. januar 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er allerede overbevist. Det var jeg allerede efter scanningen hvor jeg også synes det lignede tydeligt en dreng.
Men min kæreste vil have det bekræftet ved 20. Ugers scanningen nu.

Det tror jeg også at jeg ville vælge hvis jeg var blevet overbevist om et køn uden at kunne være 100% sikker. Vi har prøvet både at kende kønnet og ikke at kende det ved fødslen og begge dele har sin charme.
Uanset hvad så ser h’n sød ud - tillykke med en veloverstået (antager jeg) skanning. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.