Tydelig Nub til nakkefold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Dreng eller pige?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

9.898 visninger
22 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. januar 2022

Anonym trådstarter

Vi ville IKKE vide kønnet, men jeg er ret kendt med Nub terorien, og vi fik dette billede med hjem. 
Jeg synes jo, at det er SÅ tydeligt, at det er en lille dreng. 
Men hvad siger panelet? 
(Og nej jeg vil ikke spørge på facebook i Nub grupperne. Vi ville jo slet ikke kende kønnet, men vil bare høre om jeg er den eneste der ser det) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Det jeg tror at du ser som en meget tydelig tap, tænker jeg er lårbenet? Jeg tænker ikke at det er udelukket at det er en pige

Anmeld Citér

7. januar 2022

Anonym trådstarter

Ingen andre?

Anmeld Citér

7. januar 2022

Anonym

Jeg vil sige, at det kan gå begge veje - jeg synes at jeg fik MEGET tydelige nub-billeder fra min NF scanning 13+1, hvor alle (selv eksperterne i nub-grupperne) sagde pige. Men det var altså en dreng, så det KAN jo være, at din nub er noget lårben og at scanningsdamen bevidst har taget et billede, hvor man ikke kan se køn. Min ville i hvert fald ikke give et bud da jeg i sin tid spurgte - og hans nub rejste sig også i dagene derefter. 

Så mit råd er bare at lade være med at hæfte dig for meget til et billede, for jeg blev lettere overrasket da jeg fik beskeden om at det var en dreng (jeg blev selvfølgelig SUPER glad, men mit hoved var måske blevet lidt indstillet på pige pga. andres kommentarer, så skulle liiiige omstille mig ).

Anmeld Citér

7. januar 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg vil sige, at det kan gå begge veje - jeg synes at jeg fik MEGET tydelige nub-billeder fra min NF scanning 13+1, hvor alle (selv eksperterne i nub-grupperne) sagde pige. Men det var altså en dreng, så det KAN jo være, at din nub er noget lårben og at scanningsdamen bevidst har taget et billede, hvor man ikke kan se køn. Min ville i hvert fald ikke give et bud da jeg i sin tid spurgte - og hans nub rejste sig også i dagene derefter. 

Så mit råd er bare at lade være med at hæfte dig for meget til et billede, for jeg blev lettere overrasket da jeg fik beskeden om at det var en dreng (jeg blev selvfølgelig SUPER glad, men mit hoved var måske blevet lidt indstillet på pige pga. andres kommentarer, så skulle liiiige omstille mig ).

Men de siger også at nubben kan rejse sig på det der ligner en pige. Men min nub er jo allerede opad, så tror ikke lige det ændrer sig

Anmeld Citér

7. januar 2022

Anonym

Jeg tror også det er lårbenet du tænker er nubben. synes faktisk nærmere det ligner en pige nub under.. Så jeg vil gætte pige

Anmeld Citér

7. januar 2022

Anonym trådstarter

Jeg tror også det er lårbenet du tænker er nubben. synes faktisk nærmere det ligner en pige nub under.. Så jeg vil gætte pige

Okay vildt nok. Jeg ser slet ikke at det kan være en pige  man kan se lårbenet i baggrunden og viljen er for skæv til at nubben ville kunne være låret.

Anmeld Citér

7. januar 2022

Anonym trådstarter

Lillehjerte skriver:

Det jeg tror at du ser som en meget tydelig tap, tænker jeg er lårbenet? Jeg tænker ikke at det er udelukket at det er en pige

Det er ikke fordi jeg tror det er en tap som en tissemænd? Det er fordi den stritter opad og ikke går henad som på piger. Altså ifølge nub teorien. 

Anmeld Citér

7. januar 2022

SassAs

Synes også der ligner, at det er en pige (nub)

Anmeld Citér

7. januar 2022

Anonym trådstarter

SassAs skriver:

Synes også der ligner, at det er en pige (nub)

Hvordan det? I følge nub teorien er det jo uden tvivl en dreng.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.