Omfattende!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2022

Anonym

Anonym skriver:

Ok. Så du vil mene, at det er nok for mig lige nu at stå i gruppe 5?? Der dækker under de almindelige tandbehandlinger?? 

Ja hvis du vil vente med kroner er gr 5 passende. Men husk at du først kan skifte gruppe efter et år

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja hvis du vil vente med kroner er gr 5 passende. Men husk at du først kan skifte gruppe efter et år

Ok tak

Anmeld Citér

5. januar 2022

Anonym trådstarter

Jeg er i tvivl hvor der står om jeg står over for psykisk eller fysisk beh om jeg skal skrive ja og tilføje at det er rodbehandlinger?? Er det ikke lidt snyd at fortie det?? Det er jo en fysisk behandling?? 
Jeg er igang med at indmelde mig nemlig…0

Anmeld Citér

5. januar 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Mor og meget mere skriver:

Det er vel ikke noget, man bare lige kan ansøge kommunen om, med mindre man er i en usædvanligt udsat situation økonomisk, fx. arbejdsløshed? 

man kan søge til pludseligt opståede udgifter...

uanset indtægt...

man kan altid søge men det kan være svært at få også selvom man er på laveste indtægt...

man skal dokumentere at man ikke kan låne pengene og at man ikke har noget værdi der kan sælges til at betale det og at tandlægen ikke kan lave afdragsordning...

Anmeld Citér

6. januar 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Wampires skriver:

man kan søge til pludseligt opståede udgifter...

uanset indtægt...

man kan altid søge men det kan være svært at få også selvom man er på laveste indtægt...

man skal dokumentere at man ikke kan låne pengene og at man ikke har noget værdi der kan sælges til at betale det og at tandlægen ikke kan lave afdragsordning...

På mig lyder det ikke til, at TS er i en situation, hvor hun ikke kan låne pengene og intet har af værdi - eller ikke kan få en afdragsordning. Derfor virkede det lidt omsonst på mig at råde til at søge kommunen. 
Det er sure og mange penge at skulle bruge, næsten uanset ens økonomiske situation, men det hører vel trods alt til undtagelsen, at man er berettiget til kommunens hjælp. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.