Positiv ?

Spring til sidste ulĂŠste indlĂŠg
FÞlg denne trÄd

2. januar 2022

Sommerfuglen90

Jeg lover jeg holder en opdatering ��

Anmeld Citér

KÞb et abonnement pÄ Vores BÞrn

Magasinet til dig med bÞrn pÄ 0-12 Är

Priser fra 149 kr.

3. januar 2022

Jopige

Noget nyt?

Anmeld Citér

3. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Ja jeg er ogsÄ nyskerig ligesom jopige om der er noget nyt?

Anmeld Citér

3. januar 2022

Sommerfuglen90

Hej ❤️ Jeg har fĂ„et en tid til scanning 15:45 idag allerede , sĂ„ jeg er spĂŠndt heh. 

Hun spurgte hvor langt henne jeg tror jeg kunne vĂŠre og sĂ„ sagde jeg bare 4 mĂ„neder men jeg aner det virkelig ikke , og sĂ„ sagde hun de kun kan se frem til uge 13?? Hvad mener hun med det?? Jeg forstĂ„r det ikke rigtigt hvad det er hun mener. 
SĂ„ sagde jeg at jeg ikke ved det, det kan vel vĂŠre jeg er 4-5 uger henne kun. Men hun sagde jeg skulle komme ind sĂ„ hĂ„ber da de scanner mig og ikke kun snakker. 

Anmeld Citér

3. januar 2022

AnoAno

Sommerfuglen90 skriver:

Hej ❤️ Jeg har fĂ„et en tid til scanning 15:45 idag allerede , sĂ„ jeg er spĂŠndt heh. 

Hun spurgte hvor langt henne jeg tror jeg kunne vĂŠre og sĂ„ sagde jeg bare 4 mĂ„neder men jeg aner det virkelig ikke , og sĂ„ sagde hun de kun kan se frem til uge 13?? Hvad mener hun med det?? Jeg forstĂ„r det ikke rigtigt hvad det er hun mener. 
SĂ„ sagde jeg at jeg ikke ved det, det kan vel vĂŠre jeg er 4-5 uger henne kun. Men hun sagde jeg skulle komme ind sĂ„ hĂ„ber da de scanner mig og ikke kun snakker. 

LĂŠste lige din trĂ„d. 

Gud hvor er det spÊndene. Opdatere gerne. Det jo kun noget vi ser pÄ tv

hĂ„ber du bliver scannet tĂŠnker ikke hun har andre chancer. 

Held og lykke og mange gange tillykke

Anmeld Citér

3. januar 2022

Agma

Profilbillede for Agma

Det du skal have er vel en terminsscanning for at finde ud af hvor langt du er henne. Nakkefoldsskanning kan foretages til uge 13+6 men det er en scanning hvor de ogsÄ kigger efter om der er tegn pÄ kromosonfejl, sÄ det mÄ vÊre den din lÊge tÊnker pÄ nÄr hun siger uge 13. Og hun har ret i at hvis du er 4-5 mÄneder henne sÄ er det for sent med en nakkefoldsskanning. Men mon ikke tiden idag er for at se ca. hvor langt du er? Er det ved din egen lÊge eller pÄ hospitalet? Din egen lÊge burde kunne se forskel pÄ om du er kort eller langt henne men ikke sÄ meget andet end det og heller ikke prÊcis hvor langt for det er de ikke uddannede til.

Anmeld Citér

3. januar 2022

Sommerfuglen90

Lover at opdatere

nej lÊgen har ikke kigget pÄ min mave, kun for 12 uger siden. GlÊder mig til scanningen, men er ogsÄ mega bange for man slet ikke kan se en graviditet derinde ? Har tager de her to test i morgen

VedhĂŠftede fotos (klik for at se i fuld stĂžrrelse)

Anmeld Citér

3. januar 2022

BabyIgen2022

Jeg tror babyer udvikler sig forskelligt efter noget tid. Hun mener nok, at de ikke kan fastlÊgge din termin prÊcist efter det tidspunkt. KnÊk og brÊk - uanset om du er 5 uger eller 5 mÄneder henne

Anmeld Citér

3. januar 2022

fehår

Hvis du kun er 4 uger henne, er det ikke sikkert, de kan se noget. Men sĂ„ er du jo stadig gravid, det er bare meget tidligt. 

Anmeld Citér

3. januar 2022

Charl90

Stort tillykke�� hvis du have vÊret 5 mÄneder henne, sÄ tror jeg slet ikke at du kan teste positiv mere? Og i hvert fald ikke sÄ tydeligt. PÄ et tidspunkt bliver hcg nemlig for hÞjt til at kunne mÄles pÄ g-tests. Ud fra din beskrivelse tÊnker jeg at det passer fint med at du er cirka 4 uger henne. Alle de symptomer du har haft havde jeg ogsÄ inden jeg blev gravid, fÞrste gang pga p-pillestop og anden gang ved jeg ikke hvorfor.

Hvis du er 4-5 mĂ„neder henne behĂžver de vel slet ikke scanne dig, sĂ„ burde de kunne mĂŠrke fosteret og livmoder ved at fĂžle pĂ„ din mave. 

De kan ogsÄ lytte efter hjertet hos lÊgen. Det vil man tydeligt kunne hÞre sÄ sent.

SpÊndt pÄ din opfÞlgning om hvad lÊgen fÞr

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

GĂ„ til forsiden

Gratis eksperthjĂŠlp

Det er gratis at sĂžge hjĂŠlp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.