Positiv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.436 visninger
26 svar
41 synes godt om
2. januar 2022

Sommerfuglen90

Hej. Kan man regne ned testerne fra normal ? 
tissede på den ene her til aften og de to øverste 30 min efter. 
De alle tre blev positive indenfor 10 sek. 

Og en anden ting, er der nogle af jer eller som kender nogen som først har kunne teste positiv i uge 20-25?? 

jeg har haft maaaange symptomer siden juli måned, oppustethed , kvalme , tissetreng , ondt i lænden amen det hele næsten. 
min mave er bare vokset langsomt lige siden , men jeg har først kunne teste positiv idag ? �� DOG var der en svag streg på en test for 20 uger tilbage , men det var også det eneste så tænkte ikke mere over det. Har lige haft lægevagten i røget, fordi jeg havde corona sidste uge, og han siger jeg muligvis kan være 5 måneder henne nu. Men hvorfor er testene først så positive nu??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2022

Morpåudebane

De er flot positive alle 3, 

Det er dog yderst usansynligt at du er så langt henne, men er du i tvivl så vil en tidlig scanning altid kunne fortælle dig præcis hvor du er  

alle de symptomer du har/ har haft kan sagtens skyldes psyken, hvis man virkelig ønsker en graviditet. 

tilykke med de flotte streger 

Anmeld Citér

2. januar 2022

Sommerfuglen90

Denne test tog jeg i juli måned . Ved godt man næsten ikke kan se noget , andet end lidt skygge. Alle mine andre test har været negative , først idag lang tid siden efter denne test slår de her 3 positiv ud. Er jeg virkelig gravid ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. januar 2022

Morpåudebane

Sommerfuglen90 skriver:

Denne test tog jeg i juli måned . Ved godt man næsten ikke kan se noget , andet end lidt skygge. Alle mine andre test har været negative , først idag lang tid siden efter denne test slår de her 3 positiv ud. Er jeg virkelig gravid ?

Du er 100% gravid ud fra de tre tests du har taget idag  

Anmeld Citér

2. januar 2022

Sommerfuglen90

Morpåudebane skriver:

De er flot positive alle 3, 

Det er dog yderst usansynligt at du er så langt henne, men er du i tvivl så vil en tidlig scanning altid kunne fortælle dig præcis hvor du er  

alle de symptomer du har/ har haft kan sagtens skyldes psyken, hvis man virkelig ønsker en graviditet. 

tilykke med de flotte streger 

Du har helt ret! Har også svært ved at tro jeg er 5 måneder henne, kan næsten ikke trække maven ind mere så toppen er kommet på maven , så tænker også bare ville det ikke være tidligt hvis jeg kun var 4-5 uger henne ? Jeg har været oppustet i lidt over 4 måneder hver aften. Men jeg skulle ringe til min læge i morgen og få en scanning så det bliver spændende

Anmeld Citér

2. januar 2022

Morpåudebane

Sommerfuglen90 skriver:

Du har helt ret! Har også svært ved at tro jeg er 5 måneder henne, kan næsten ikke trække maven ind mere så toppen er kommet på maven , så tænker også bare ville det ikke være tidligt hvis jeg kun var 4-5 uger henne ? Jeg har været oppustet i lidt over 4 måneder hver aften. Men jeg skulle ringe til min læge i morgen og få en scanning så det bliver spændende

Altså jeg var IKKE i tvivl dengang jeg var 4-5 mdr henne. Maven er større på en helt anden måde. Vi har prøvet at blive gravide i 11 mdr nu, (3. Og sidste barn) og jeg har haft ømme brysterne, kvalme, oppustethed, fantom spark osv. udelukkende fordi jeg inderligt ønsker et barn mere. Så psyken kan virkelig gøre meget. 

men bliver spændende hvad lægen siger  

Anmeld Citér

2. januar 2022

Sommerfuglen90

Morpåudebane skriver:

Altså jeg var IKKE i tvivl dengang jeg var 4-5 mdr henne. Maven er større på en helt anden måde. Vi har prøvet at blive gravide i 11 mdr nu, (3. Og sidste barn) og jeg har haft ømme brysterne, kvalme, oppustethed, fantom spark osv. udelukkende fordi jeg inderligt ønsker et barn mere. Så psyken kan virkelig gøre meget. 

men bliver spændende hvad lægen siger  

Det nemlig også det jeg mener, jeg har ikk været så meret i tvilvl fordi tænker det er da ikke normalt den er vokset så meget de sidste måneder ? Er man ikke helt flad når man er 3-5 uger henne??

Anmeld Citér

2. januar 2022

Sommerfuglen90

Sommerfuglen90 skriver:

Det nemlig også det jeg mener, jeg har ikk været så meret i tvilvl fordi tænker det er da ikke normalt den er vokset så meget de sidste måneder ? Er man ikke helt flad når man er 3-5 uger henne??

Ps. Jeg ønskede ikke graviditet på det tidspunkt 

Anmeld Citér

2. januar 2022

Morpåudebane

Ork nej, hormonerne danner en masse luft i tarmene, så man er mega oppustet fra uge 3-10. Derefter forsvinder luften og så begynder den “rigtige” mave at vokse.

Anmeld Citér

2. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Sommerfuglen90 skriver:

Hej. Kan man regne ned testerne fra normal ? 
tissede på den ene her til aften og de to øverste 30 min efter. 
De alle tre blev positive indenfor 10 sek. 

Og en anden ting, er der nogle af jer eller som kender nogen som først har kunne teste positiv i uge 20-25?? 

jeg har haft maaaange symptomer siden juli måned, oppustethed , kvalme , tissetreng , ondt i lænden amen det hele næsten. 
min mave er bare vokset langsomt lige siden , men jeg har først kunne teste positiv idag ? �� DOG var der en svag streg på en test for 20 uger tilbage , men det var også det eneste så tænkte ikke mere over det. Har lige haft lægevagten i røget, fordi jeg havde corona sidste uge, og han siger jeg muligvis kan være 5 måneder henne nu. Men hvorfor er testene først så positive nu??

De 3 test er i den grad positiv. 
den ene test du sat på billedet alene. Var negativ. 
Kan slet ikke forstille mig at du er 5 måneder hende uden at opdaget det. 
Giv gerne et Update når du har været til scanning. Er dødspændt på hvad scanning siger.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.