Ikke afholdt ferie pga sygdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2022

Anonym

Projektbaby2 skriver:

Mange tak for dit brugbare svar  
Lige præcis jeg har været sygemeldt fra arbejdet og de ved, at det er i forbindelse med graviditetsgener. Jeg kontakter dem straks i morgen. 

Velbekomme

Mon ikke, at HR kan give dig en god forklaring? Det kan være, at jeres tidsregistreringssystem/feriebillede ikke er opdateret med en rubrik til overført ferie…eller at det skal gøres manuelt og først bliver gjort her i det nye år. 

Hos os er det en delvis manuel proces, der foregår i flere tempi. Så mine feriedage, der bliver overført, vil først være at se en gang slut januar start februar.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2022

Projektbaby2

Profilbillede for Projektbaby2
Anonym skriver:

Velbekomme

Mon ikke, at HR kan give dig en god forklaring? Det kan være, at jeres tidsregistreringssystem/feriebillede ikke er opdateret med en rubrik til overført ferie…eller at det skal gøres manuelt og først bliver gjort her i det nye år. 

Hos os er det en delvis manuel proces, der foregår i flere tempi. Så mine feriedage, der bliver overført, vil først være at se en gang slut januar start februar.

Du har absolut ret i, at vores tidsregistreringssystem er langsomt, så det kan sagtens være derfor, at jeg ikke kan se dagene derinde. Men jeg er ikke bekymret længere  Det vil i hvert fald undre mig, hvis de bare bortfaldt sådan, fordi jeg ikke har kunnet holde feriedagene og samtidig ikke lige tænkt over at informere HR herom i forbindelse med min sygemelding. Endnu engang tak for at berolige mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.