Hvad har jeg skrevet, som gør at du kommer frem til, at jeg tvivler på mine evner? Det var da en grim kommentar at få.
Jeg er da virkelig ked af, at du opfatter min besked som grim?
Du skriver, at du skammer dig. Skam over hvad så? For umiddelbart kan jeg kun læse, at den skam (som du selv skriver om) skulle knytte sig til dine evner som mor på 42 år? (Som du selv skriver)
tager fra dit indlæg:
“Skammer mig over, at med mine 42 år på bagen, at det er blevet for meget for mig, det har været helt rart med juleferien, vi har nydt hver eneste dag, hvor man ikke har skulle "frygte" dagpleje pædagogen ringede op, nu er det hverdag igen Imorgen, og min bekymring/angst begynder for fulde hammer.”
Du skriver selv at du skammer dig fordi du er 42 år og dit barn skal have hjælp/udredes/fagpersoner er inde over?
Hvorfor skammer du dig ellers? Og hvorfor er du bange for at dagplejen ringer?
Ellers forstår jeg desværre ikke dit indlæg og det beklager jeg. Så ved jeg faktisk ikke, hvad du vil have råd/tanker om.
Det handler da netop om selvfølelse i mine øjne.
Jeg har ikke selv følt skam i forbindelse med udredning af mit barn. Nu er vi 7 år inde i det. Og jeg er 35 år.
Det var udelukkende et forsøg på at få dine tanker hen på, at ingen fagpersoner inkl din dagplejemor vil dømme dig.
Men jeg vil da beklage. Jeg skrev udelukkende for at støtte dig i, at man ikke skal skamme sig uanset alder, når man har et barn der skal udredes eller har brug for hjælp. Jeg skrev endda at det var kærligt ment.
Men jeg melder ud her. Jeg ville blot dele mine erfaringer som mor til et barn, der netop har og er igennem det forløb med vurderinger fra mere end 14 fagpersoner pt. Inkl 3 fagpersoner fra kommunen.
god vind fremover.