MrsMartens - hatten af for jer - jeg synes den bog er såååååååå provokerende, he, he men rigtig!!!! Vi har droppet sukker i hverdagen og drengene får slet ikke sukker men tørret frugt og Julius masser af nødder mv. Peter er den værste - han VIL ha´mælk på sin morgenmad og sukker i kaffen, men vi har dog fået alt hvad der hedder cola ud af huset + slik. Tilgengæld spiser vi meget meget fedt nu (af det gode), så jeg synes sukkertrængen er meget reduceret og energien steget!!!!
Må lige spørge dig: Hvad er det for proteinpulver i bruger? Hvad bruger du til den lille i stedet for mælk - i grød mv? Marius vil slet ikke drikke mælk og jeg har det egentlig lidt skidt med at "tvinge" det i ham via grød mv. Jeg tror bestemt ikke mælk er fantastisk som vi lærer i dk - i asien hyppiheden af knogleskørhed meget meget mindre end her, hvor vi lærer vi skal drikke mælk som både bare og voksen har jeg engang læst.....Jeg så på rismælk, men synes ikke der var så meget protein i ?
Suk, rødvinen kan vi ikke slippe i ny og næ, men jeg har planer om mindre hvede, men kan ikke undvære rug, så det bliver ikke helt glutenfrit, men man skal aldrig sige aldrig, for, for 3 måneder siden troede jeg heller ikke jeg nogensinde ville komme ud af mit store colaforbrug, og jeg er clean på 3. måned, he, he.....
kh Birgitte
Anmeld