MrsMartens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. april 2008

Nadi

Hva Louise skal vi snart hjem til dig eller gider du os ikke mere ;)

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2008

MrsMartens

Jo for fanden jeg gider!!!!!!!!!

Hvornår vil i komme???? Så banker jeg noget sundt mad sammen, for her er der jo ikke sukker, hvede og komælk på menuen!!!
:P

Anmeld

15. april 2008

Nadi

Det må næsten være op til dig eftersom det er hos dig.

Men personligt ville jeg helst hvis det ikke blev en onsdag, og ved at Trine har irl MG om torsdagen (hvis de stadig mødes).

Anmeld

15. april 2008

Muffinmus

He he, kan næsten alle dage..inden den 5 maj, for det er min ferie slut:)
Trine har ILM forskellige dage, så hun må nok lige komme på og se med her:)

Anmeld

16. april 2008

MrsMartens

Puha, sikke et pres der pludeselig ligger på en gammel kone!!!!!

Hvad siger i til onsdag d. 30.?????

Anmeld

16. april 2008

Ny mor

MrsMartens skriver:

Hvornår vil i komme???? Så banker jeg noget sundt mad sammen, for her er der jo ikke sukker, hvede og komælk på menuen!!!

Blander mig lige i jeres tråd, he, he. Er i på kernesund familie?
knus Birgitte (kun med rygrad til 10-15% kerne endnu...)

Anmeld

16. april 2008

MrsMartens

Birgitte (ny mor) skriver:

MrsMartens skriver:

Blander mig lige i jeres tråd, he, he. Er i på kernesund familie?
knus Birgitte (kun med rygrad til 10-15% kerne endnu...)
Det er nemlig lige det vi er..... Har været på Hardcore vers. i snart tre måneder, og nyder det... men vil lempe lidt på det når vi når maj!! (Synes det er vigtigt at sætte sig del mål!);)
Dog kommer der aldrig nogen af de tre ovennævnte ting ind i mit køkken igen. Vi kan mærke stor forsket på os selv og på Sarah (der er 6). Samt efter vi stoppede med mælk er Davids tryk i ørene forsvundet, og der er ikke længere risiko for dræn!!8D
Og som en ekstra bonus har jeg tabt mig 12-14 kg.........8D

Anmeld

16. april 2008

Bamseboet :D

mrsmartens

hvad spiser man så til fx morgenmad??? og sukker... gælder det også fx frugtsukker... spiser i så piller som fx kalk.??

lige lidt nysgerrig...

knus fra Helle, som ALTID vil have de tre boende: sukker, hvede og komælk -kan ikke undvære dem:$

Anmeld

16. april 2008

MrsMartens

Bamseboet :D skriver:

mrsmartens

hvad spiser man så til fx morgenmad??? og sukker... gælder det også fx frugtsukker... spiser i så piller som fx kalk.??

lige lidt nysgerrig...

knus fra Helle, som ALTID vil have de tre boende: sukker, hvede og komælk -kan ikke undvære dem:$

Til morgenmad får vi frugtsmooties lavet af feks banan, friskpresset appelsinjuice, proteinpulver, hørfrøolie, frossenfrugt og rismælk!! Eller vi får to skiver majsbrød (majsmel istedet for hvedemel(og en slat rugmel)) med peanutbutter og usødet syltetøj.
Sukker gælder ikke frugtsukker i feks rosiner eller frugt, men alt hvidsukker, rørsuker, honning og sirup. Og det er faktisk mange ting, for sukker hedder mange klamme ting på indholdsfortegnelserne!!!
Vedr. kalk er mælk faktisk en mega dårlig kilde. Feks er spinat, sesam eller kørvel en meget bedre kalkkilde!! Men ja, for en sikkerhedsskyld giver jeg Sarah kalktaps (og migselv da jeg er i risikogruppe for knogleskørhed). Kan ikke sikre mig at tøsen gide spise grønne grønsager hverdag, så er det noget nemmere med en taps!!

John, min mand, troede heller ikke han kunne undvære mælk (især), sukker og hvede, men efter han læste bogen, havde han slet ikke lyst til IKKE at prøve at leve efter den. Og tor mig, vi kommer ALDRIG til at leve "normalt" igen!!
Det eneste John savner...... meget...... er vin... der er jo også sukker i alkohol, men derhar vi en aftale om at det er bedre at drikke lidt men godt, end at drikke meget (alt er relativt) og dårligt!! Så til sommer kommer der nok et par flasker god vin på i ferien!!
;)

Anmeld

16. april 2008

Ny mor

MrsMartens - hatten af for jer - jeg synes den bog er såååååååå provokerende, he, he men rigtig!!!! Vi har droppet sukker i hverdagen og drengene får slet ikke sukker men tørret frugt og Julius masser af nødder mv. Peter er den værste - han VIL ha´mælk på sin morgenmad og sukker i kaffen, men vi har dog fået alt hvad der hedder cola ud af huset + slik. Tilgengæld spiser vi meget meget fedt nu (af det gode), så jeg synes sukkertrængen er meget reduceret og energien steget!!!!
Må lige spørge dig: Hvad er det for proteinpulver i bruger? Hvad bruger du til den lille i stedet for mælk - i grød mv? Marius vil slet ikke drikke mælk og jeg har det egentlig lidt skidt med at "tvinge" det i ham via grød mv. Jeg tror bestemt ikke mælk er fantastisk som vi lærer i dk - i asien hyppiheden af knogleskørhed meget meget mindre end her, hvor vi lærer vi skal drikke mælk som både bare og voksen har jeg engang læst.....Jeg så på rismælk, men synes ikke der var så meget protein i ?
Suk, rødvinen kan vi ikke slippe i ny og næ, men jeg har planer om mindre hvede, men kan ikke undvære rug, så det bliver ikke helt glutenfrit, men man skal aldrig sige aldrig, for, for 3 måneder siden troede jeg heller ikke jeg nogensinde ville komme ud af mit store colaforbrug, og jeg er clean på 3. måned, he, he.....
kh Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.