Kan man blive gravid af det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2021

Anonym

sæd og skede kan altid føre til en graviditet, men risiko/chancen er selvfølgelig størst ved fuldbyrdet samleje hvis du er så skruk så tal med ham om det, han kan da ikke være helt afvisende hvis han har halvt ubeskyttet sex med dig, hver gang 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2021

Anonym

Ja det kan du godt. Selvfølgelig er sandsynligheden mindre. 

Min ven og hans kæreste praktiserer, samme metode med at trække sig ud. Han er altså aldrig kommet inde i hende og de er blevet gravide bare af det. 

Anmeld Citér

29. december 2021

Anonym trådstarter

Vi har taget snakken for længe siden og skulle jeg blive gravid så tager vi dem derfra. Han ville aldrig tvinge mig til en abort - slet ikke efter at vi har været igennem en senabort 18+1 for 4 år siden. 

I øvrigt så vil jeg sige at alle jer der mener jeg prøver at snyde min kæreste - hvor er I tarvelige.

Kunne aldrig drømme om at snyde ham og som sagt så er han indforstået med risikoen.

Mit spørgsmål var kun fordi jeg bagefter kom til at tænke over det - fordi det ik er sket før, da jeg ellers altid er først færdig når vi knalder

Anmeld Citér

29. december 2021

Anonym

Vi har taget snakken for længe siden og skulle jeg blive gravid så tager vi dem derfra. Han ville aldrig tvinge mig til en abort - slet ikke efter at vi har været igennem en senabort 18+1 for 4 år siden. 

I øvrigt så vil jeg sige at alle jer der mener jeg prøver at snyde min kæreste - hvor er I tarvelige.

Kunne aldrig drømme om at snyde ham og som sagt så er han indforstået med risikoen.

Mit spørgsmål var kun fordi jeg bagefter kom til at tænke over det - fordi det ik er sket før, da jeg ellers altid er først færdig når vi knalder

Der en generelt en meget dømmende tone på forummet især hvis man ikke kommer med en meget detaljeret beskrivelse og selv hvis man gør så bider debattørerne ofte fast i ord der kan vendes og drejes til noget negativt. Så rul du bare med øjnene over det, det gør jeg altid

Anmeld Citér

29. december 2021

Maricella

Profilbillede for Maricella
Anonym skriver:

Jeg håber ikke du opfattede min kommentar som dømmende. Det var i hvert fald ikke intentionen. Men der har været mange tråde hvor en kvinde pludselig var gravid ved et uheld og det viste sig at de havde vidt forskellige holdninger til spørgsmålet om abort. Og både en uønsket abort og et uønsket barn kan ødelægge den enkelte og forholdet.

Så super at I har haft snakken

Anmeld Citér

30. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Det her Forum er hærget af negative og dømmende kommentarer, så scrol du bare over dem du spurgte ind til ét reelt spg, og dem der ikke kan holde sig til det, dem læser man bare forbi. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.