Dagens mand med mænd! Nogen på linien i aften..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. oktober 2009

Tynen

.. til en evaluering?

Nadia, Mie - Jeg regner med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Muffinmus

ahmen for dælen, hvis manden er ude er jeg med..ellers må jeg være kone kedelig og se det :-)

Og GUUUUSTAV...fuck han er noget for sig, håber han er med igen.

Anmeld

28. oktober 2009

Tynen

Det er han.. Har du ikke set reklamen for i aften hvor han er ved at falde i svime over cheerleaderen som er mand

Anmeld

29. oktober 2009

Muffinmus

kors mand...sådan nogle bøsser bitcher godt nok meget mere end tøser....Så sjovt at høre og se på, er flad af grin når de jorder hinanden.

Anmeld

29. oktober 2009

ivfmarie

nøj hvor er Gustav dog aldeles uforskammet og ubehøvlet som han står der og laver ansigter af alle de andres kommentarer.

Han er bare lidt for meget bøsse... på den trælse måde!

Anmeld

29. oktober 2009

Nadi

Tynen skriver:

.. til en evaluering?

Nadia, Mie - Jeg regner med jer

Ej er ked af at skuffe dig! Men du var i mine tanker da jeg så det, var oppe hos min mormor og få flæskesteg og æblekage

I får lige mine tanker om det, for der kom da en del under vejs  F.eks. ham der Gustav han giver mig virkelig blå knopper, hva sker der for ham! Han er jo bøssernes udgave af Sidney Lee.

Han havde da været omkring sig ham Emil Gustav Lucas Napoleon Bla Bla Bla Bla Bla med de mange navne!!

Cheerleaderen lignede altså Bølle Bob, men han havde da noget af et vedhæng han havde da han hoppede i det outfit der  Men syntes virkelig at han var interessant, og hvor godt at han fravalgte Gustav.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.