Lillehjerte skriver:
Jeg er ked af at høre om dit tab
Hvor langt skulle du være henne efter egne beregninger? Et hcg omkring 1000 tænker jeg svarer til 5+0 +/-? På det tidspunkt kan man desværre ikke se noget, måske en lille lysning i livmoderen?
Jeg har selv mistet tre gange (+2 bio'er). Min krop har selv klaret det alle gangene. Jeg har både prøvet hvor jeg har blødt brunt i noget tid hvorefter det er gået over i en normal mens-blødning, og jeg har prøvet hvor det er startet med en styrtblødning.
Anden gang jeg mistede blødte jeg egentlig ikke ret meget, i mange dage bare lidt frisk blødning som kunne tages med et trusseindlæg. Det blev en smule kraftigere hvor jeg blev scannet for tredje gang undervejs (der var hjerteblink de første to gange), og her var hjertet stoppet og de kunne se at fosteret lå lavt i livmoderen og det hele blev udstødt dagen efter. Herefter blødte jeg heller ikke ret meget.
Hvad er planen for dig nu?
Tusind tak - og i lige måde
Jeg var 5+ 3 da mit hcg var 1110, i dag ville have have været 6+0. De kan stadig ikke finde noget, andet end blod i bughulen
Havde virkelig lidt naivt, håbet så inderligt, at det bare var for tidligt.
Det er rart at høre, at det også kan komme lidt “snigende”. Jeg stresser helt vildt over at jeg ikke bløder mere end jeg gør. Hvor må det have været forfærdeligt, at blive beroliget og se hjerteblink, for at det så hurtigt går den anden vej
Anmeld
Citér