Børnehave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. oktober 2009

Hyner

Har i alt det på plads om hvornår og hvor de starter???

Her skal vi kigge på børnehaver i næste uge for Emma starter allerede d. 1.07.10  Dvs 25 dage inden hun bliver 3år, det er da vildt at tænke på synes jeg... Min "lille baby" skal snart i BØRNEHAVE!!!! Ja så kommer hun snart i skole og så ser jeg ikke hende mere  Andre der synes det går vildt stærkt???

Henriette -der ikke helt kan følge med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2009

Grynt

Ja, jeg syntes også det er vildt at tænke på der kun er 1 år tilbage af deres "baby stadie" før end de skal vidre ud i den store verden.

Regner med at Freja starter i bh omkring den 1/8/10 og skal gå på blå stue (hun overtager Askes plads)

Anmeld

28. oktober 2009

bette

puha har du allerede en dato.. vildt nok..

har haft ringet og fået ham skrevet op.. men har ikke hørt noget endnu da..

ja det er dælme sindssygt at det går så stærkt.. synes også det ligger lidt pres på den pottetræning.. hmm

Anmeld

28. oktober 2009

Marco2

Emily går i integreret institution, så der går det helt automatisk. Fra de er 2 år til de bliver 3 år bliver de ligeså langsomt introduceret til børnehaven og børnehavens legeplads. Og børnene der går der, har Emily gået i vuggestue med i kortere ellere længere tid. Så når hun kommer tilbage efter sommerferien næste år, skal hun bare afleveres i børnehaven fremfor vuggestuen. Men hun er velkommen til at gå over i vuggestuen eller lege på vuggestuens leeplads hvis det er det hun har lyst til. Så bliver springet ikke så stort.

Men jo, det går alt for stærkt. De er jo slet ikke små længere

AG

Anmeld

28. oktober 2009

Tynen

Stella skal starte d. 1/6 - Puha!
Det er sgu lige om lidt..

Håber på at Paw så kan overtage hendes plads, for jeg VIL fandme have den samme DP..

Anmeld

28. oktober 2009

Muffinmus

Jeps, Williamer skrevet op til byens FRI børnehave da den anden lukker snart.

Han skal starte den 1.6 lige som Stella....så det er om 7 mdr..puha.

Anmeld

28. oktober 2009

Louise mortil4

vi har haft plads til dem side vi fik freja op i børehaven, det er en super privat børnehave, hvor der ikke er så mange børn, de har i alt plads til 35 bør, men pt er der kun 25, så vi har både fra kommunen og børnehaven selv (de samarbejder med kommunen) fået at vide at det kan vi roligt regne med, så seest 1 juli 2010 skal de starte der oppe, men hvis der ikke er nogen frie DP pladser her omkring når jeg skal starte på arbejde igen, kan det godt være at de rykker før, for at gi plads til Nanna, men det må vi se, ellers rykker Nanna over og tager den ene plads efter dem til 1 juli, vil bare ha den DP.

Louise - -som sys tiden går alt for stærkt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.