Jeg har haft nogle forskellige primært fordi den første var brugt og så blev lånt ud til 2 andre, så den klarede minimum 4 børn, og kunne så ikke mere - det var en simo, men det længe siden.
Derefter købte vi en brugt emmaljunga og jeg var ualmindelig utilfreds med den. Den hang rigtig meget og var ikke robust nok til to børn (de kunne godt lide at sidde sammen).
Til sidst købte vi en ny trille - endelig kunne kunne jeg købe den jeg pegede på - den holdt til halvanden barn, den holdt til to børn der sad i og hoppede en gang imellem. Og rigtig nok så kunne jeg "kun" sækge den billigt videre, men det var okay for den havde været perfekt til lige præcis vores familie, den havde langt liggende, kunne klare to børn, punkterer dæk og så klarede den lange gode ture ud i det blå og på ferie...
Jeg ville gå ned og røre ved dem, trille lidt frem og tilbage og så ville jeg høre til emmaljunga i forhold til at komme til at hænge, for det var et problem der var den gang, men mon ikke de har fixet det?
Anmeld
Citér