Valg af barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2021

lineog4

Jeg har haft nogle forskellige primært fordi den første var brugt og så blev lånt ud til 2 andre, så den klarede minimum 4 børn, og kunne så ikke mere - det var en simo, men det længe siden.

Derefter købte vi en brugt emmaljunga og jeg var ualmindelig utilfreds med den. Den hang rigtig meget og var ikke robust nok til to børn (de kunne godt lide at sidde sammen).

Til sidst købte vi en ny trille - endelig kunne kunne jeg købe den jeg pegede på - den holdt til halvanden barn, den holdt til to børn der sad i og hoppede en gang imellem. Og rigtig nok så kunne jeg "kun" sækge den billigt videre, men det var okay for den havde været perfekt til lige præcis vores familie, den havde langt liggende, kunne klare to børn, punkterer dæk og så klarede den lange gode ture ud i det blå og på ferie... 

Jeg ville gå ned og røre ved dem, trille lidt frem og tilbage og så ville jeg høre til emmaljunga i forhold til at komme til at hænge, for det var et problem der var den gang, men mon ikke de har fixet det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2021

Dina07

Hvis i har en mindre bil vil jeg evt kigge på emmaljunga nxt90b den er så nem og klappe sammen og fylder ikke meget. Den har langt liggemål og der kan tilkøbes klapvognssæde og sættes på stellet. I perioder køres der tilbud på den med både barnevognskasse og klapvognssæde, dog i en specifik farve. 
den er væsentlig nemmere og klappe sammen en fx emmaljunga big Star suprême. 

jeg har selv en emmaljunga big Star suprême og den kører på 2 barn nu. Skulle jeg værge vogn i dag havde jeg valgt nxt90b fordi den er så nem og klappe sammen og ikke fylder meget. 

Anmeld Citér

22. december 2021

Jopige

Anonym skriver:

Hej Ladies.

vi er så småt begynde at overveje barnevogn og vi har ingen erfaring. Min far vil gerne give os den, men jeg har ikke lyst til at lænse ham for en dyr Odder vogn, hvis mindre er ligeså godt. 
jeg har lidt kig på en Basson Nordic Lux, eller en klassisk emmajunga, som jo er noget billigere end Odder vognen.

hvad har i andre? Og hvad var godt/mindre godt? Vi ønsker ikke en kombivogn men en vogn med stort liggemål, så den ikke skal skiftes så hurtigt ud

Jeg havde en Basson Nordic Lux med min søn (eksen fik den solgt efter vi gik fra hinanden) og nu hvor jeg er gravid igen, skal jeg helt sikkert have en Basson Nordic Lux igen. Jeg elskede den vogn! 

Anmeld Citér

22. december 2021

BabyIgen2022

Vær obs på, om Emmaljunga er fuldt understøttet. Den har ry for at hænge. Vi købte en brugt til dagplejen. Den måtte vi skifte ud, selvom den altid bare stod stille i læ hos dagplejemor. Vi havde selv en stork hjemme. Den står som ny efter et års brug med daglige skovture m.m.

Anmeld Citér

22. december 2021

Nordsjælland1981

Profilbillede for Nordsjælland1981

Vi har en Odder North med faste hjul. Ungen er nu 21/2 og eneste brugsspor er, at den er lidt nusset i foret i kalechen. Men det kan vaskes. Den er valgt ud fra den fuldt understøttede kasse og lynlås i over”læderet”. 

Vi valgte faste hjul, da vi er omgivet af skove, grusstier og helt almindelige villaveje med dertilhørende “knoldede” fortove  Ja den drejer ikke på en 5-øre, men det gik nu alligevel fint i diverse supermarkeder og storcentre 

Emmajunga var, da vi kiggede vogn, ikke fuldt understøttet.

Jeg vil til enhver tid vælge en Odder igen  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.