Det er møg hårdt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2021

Putteputte

Profilbillede for Putteputte

Som mor til tre drenge, har jeg valgt ikke at lade mig gå på over deres ro og mangel på evnen til at rydde op efter sig selv i resten af huset. Efterlader de ex. opvask foran opvaskeren, sætter jeg det bare ind på deres værelse, så kan de selv lugte og glo på det. Jeg gider ikke at råbe og og sige 1000 gange hvad jeg ønsker de skal gøre. De kender reglerne og jeg sætter det gerne ind tre-fire gange indtil de får sat tingene ned i opvaskeren. Den største er flyttet hjemmefra og han er blevet ordensmenneske ����. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2021

Frizzy

Gør dig selv og din datter en kæmpe tjeneste. Jeg er et kæmpe rodehoved og ser ikke rod. Min mor er ordensmenneske og ryddede op efter mig. Det gør, at jeg den dag i dag ikke finder det naturligt at have systemer... og oprydning er noget jeg “tager mig sammen til”. Ret træls som voksen. 
Sig til hende at orden er nødvendigt, når I alle er hjemme og går på arbejde/skole mm. Hun er 10? Her skal man ikke som mor rydde op. Det har I hver fald ikke hjulpet mig overhoved ��

Anmeld Citér

21. december 2021

McK

Profilbillede for McK

Slut med drikkeglas på værelset. Fortæl hende at alt på gulvet ryger i en sort sæk og i skralderen om en time fx. Der skal sættes nogle grænser og retningslinjer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.