Murren/“lette” smerter i underliv uge 5?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg kan se det åbenbart er helt normalt, det er virkelig rart at høre fra forskellige når end tanker løber lidt løbsk Stort tillykke med graviditeten

Ja bestemt! Har ligget i favnen på min mand hele morgenen og bare tudbrølet fordi jeg var så nervøs. Han var så sød at pointere at jeg da helt tydeligt havde humørsvingninger der er forenelig med graviditet og at sådan har det i øvrig været begge de andre gange, det har jeg åbenbart bare glemt  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja bestemt! Har ligget i favnen på min mand hele morgenen og bare tudbrølet fordi jeg var så nervøs. Han var så sød at pointere at jeg da helt tydeligt havde humørsvingninger der er forenelig med graviditet og at sådan har det i øvrig været begge de andre gange, det har jeg åbenbart bare glemt  

Haha! Din stakkel! De bekymringer der følger med altså, prøver virkelig at stole på, at alt er som det skal være, og på at nyde det i stedet - men ikke nemt når man aldrig har prøvet det før! Er det også jeres første? 

Anmeld Citér

18. december 2021

SKXXX

Profilbillede for SKXXX
Anonym skriver:

Hvor langt henne er du nu?

Jeg er 5+4 nu.

Anmeld Citér

18. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Haha! Din stakkel! De bekymringer der følger med altså, prøver virkelig at stole på, at alt er som det skal være, og på at nyde det i stedet - men ikke nemt når man aldrig har prøvet det før! Er det også jeres første? 

Nej det er nr 3 så det er simpelthen helt uventet for mig at jeg er SÅ nervøs. Det er som om at det er meget værre end de andre gange. Eller også er det ligesom veer. Man glemmer total hvor ondt det gør indtil man står i det igen, så måske jeg fuldstændig har fortrængt hvor nervøs jeg har været de andre gange

Men ja jeg prøver virkelig at finde ro i at det er normalt.. og så har vi fortalt det til rigtig mange allerede så jeg kan heldigvis dele det med rigtig mange. Det gør det lidt mindre ensomt

Anmeld Citér

18. december 2021

Haab

Stort tillykke med graviditeten!

Jeg havde rigtig mange smerter konstant omkring 4+0-5+2, synes de var meget værre end menstruationssmerter Men så begyndte de at stilne af, og nu mærker jeg til dem maks et par gange om dagen, jeg er 7+1 idag. Var til tryghedsscanning 6+4, pga. fertilitetsbehandling, og alt er i skønneste orden, vi så et rigtig fint hjerteslag Fik afvide at det var helt normalt at have ondt, så længe jeg bare ikke blødte sammen med smerterne.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.