Murren/“lette” smerter i underliv uge 5?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.412 visninger
14 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. december 2021

Anonym trådstarter

Jeg er netop i igår testet positiv (4+3), og vi er meget lykkelige - MEN.. Jeg har siden i mandags 4+0, haft næsten konstant murren/svage smerter i underlivet, og nu er jeg så vildt bekymret for graviditet udenfor livmoderen  Har ikke haft det mindste tegn på blødning eller brunligt udflåd, men stadig..  Andre der havde det sådan på nogenlunde samme tidspunkt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2021

Moonchild1990

Profilbillede for Moonchild1990

I min tidlige graviditet, testede jeg først i slutningen af uge 4. Jeg troede simpelthen ikke på, jeg kunne være gravid, når det hele tiden føltes som om, jeg skulle have min menstruation - med masser af murren og tryk i underlivet Det er vist meget normalt at have det sådan, og nu er jeg i uge 36.

Hvad en GUL angår, så tror jeg, man har meget ondt og intense smerter, særligt i den ene side. Det er i hvert fald, hvad jeg har hørt - men har aldrig selv prøvet det.

Anmeld Citér

18. december 2021

Anonym

Jeg er lige så langt som dig og har on/off smerter. Det meste af tiden lidt mindre end en mens men nogle gange lige så kraftig. Er møg nervøs men det er vist helt normalt. Har en veninde der havde de på samme i flere uger, og det kom der altså en sund og rask baby ud af 

Er glad for jeg ikke er alene om at bekymre mig

Anmeld Citér

18. december 2021

SKXXX

Profilbillede for SKXXX

Det oplever jeg også. Sådan var det også med min søn, og der sidder en herlig halvandetårig og ser Paw Patrol ved min side lige nu.

Anmeld Citér

18. december 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Åh jeg havde det også sådan, var simpelthen ude af mig sekv og troede næsten ikke på at jeg var gravid, fordi jeg var overbevist om at den sad udenfor. Så vi købte en tidlig scanning, og så en meget fin haletudse, blommesæk og gestiationssæk det helt rigtige sted  

jeg ved godt at mange venter til NF, men for mig gav det mig bare lige ro i maven og en tro på at jeg er gravid.

Anmeld Citér

18. december 2021

Anonym trådstarter

Moonchild1990 skriver:

I min tidlige graviditet, testede jeg først i slutningen af uge 4. Jeg troede simpelthen ikke på, jeg kunne være gravid, når det hele tiden føltes som om, jeg skulle have min menstruation - med masser af murren og tryk i underlivet Det er vist meget normalt at have det sådan, og nu er jeg i uge 36.

Hvad en GUL angår, så tror jeg, man har meget ondt og intense smerter, særligt i den ene side. Det er i hvert fald, hvad jeg har hørt - men har aldrig selv prøvet det.

Tusind tak for dit svar, det beroliger mig virkelig, det er præcis sådan jeg har haft det. Hvor er det rart at vide at man ikke er den eneste 

Anmeld Citér

18. december 2021

Anonym trådstarter

Lambi90 skriver:

Åh jeg havde det også sådan, var simpelthen ude af mig sekv og troede næsten ikke på at jeg var gravid, fordi jeg var overbevist om at den sad udenfor. Så vi købte en tidlig scanning, og så en meget fin haletudse, blommesæk og gestiationssæk det helt rigtige sted  

jeg ved godt at mange venter til NF, men for mig gav det mig bare lige ro i maven og en tro på at jeg er gravid.

Hvor er det godt at høre Tror også vi bestiller en tidlig scanning - det er det værd tænker jeg  

Anmeld Citér

18. december 2021

Anonym trådstarter

SKXXX skriver:

Det oplever jeg også. Sådan var det også med min søn, og der sidder en herlig halvandetårig og ser Paw Patrol ved min side lige nu.

Tusind tak for svar, så beroligende

Anmeld Citér

18. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tusind tak for svar, så beroligende

Hvor langt henne er du nu?

Anmeld Citér

18. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er lige så langt som dig og har on/off smerter. Det meste af tiden lidt mindre end en mens men nogle gange lige så kraftig. Er møg nervøs men det er vist helt normalt. Har en veninde der havde de på samme i flere uger, og det kom der altså en sund og rask baby ud af 

Er glad for jeg ikke er alene om at bekymre mig

Jeg kan se det åbenbart er helt normalt, det er virkelig rart at høre fra forskellige når end tanker løber lidt løbsk Stort tillykke med graviditeten

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.