Burde det ikke gøre ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Trilletrolle skriver:

Jeg har heldigvis tid til en scanning på mandag ved klinikken jeg er tilknyttet så bliver godt at få en afklaring der. Men regner med at det er gået i stå, plejer en blødning hos mig at betyde, har jeg prøvet flere gange før. Så vil blive overrasket hvis det hele ser normalt ud, men nærer nok stadig et sidste lille håb for at det er muligt det er en anden slags blødning, er jo set før i graviditeter at der kommer noget blødning som ikke er abort

Det er jeg ked af at læse, at du også har prøvet før  krydser for at alt er ok trods blødning!  Giv gerne en update hvis du vil

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2021

Trilletrolle

__anonym skriver:

Det er jeg ked af at læse, at du også har prøvet før  krydser for at alt er ok trods blødning!  Giv gerne en update hvis du vil

Jeg er begyndt at bløde ret kraftigt igen her til morgen, så er en sa

Er så træls at skulle igennem det igen, troede lige på jule miraklet. Men sådan er livet, vi har heldigvis vores søn fra 2017 så bliver han bare enebarn. 

Anmeld Citér

19. december 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Trilletrolle skriver:

Er så træls at skulle igennem det igen, troede lige på jule miraklet. Men sådan er livet, vi har heldigvis vores søn fra 2017 så bliver han bare enebarn. 

Det er jeg ked af at høre Det er bare så hårdt at komme igennem

Anmeld Citér

19. december 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Trilletrolle skriver:

Det er jeg ked af at læse  stort kram!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.