Burde det ikke gøre ondt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.182 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. december 2021

Trilletrolle

Hej. 

Lykken varede kort, nåede 6+3 idag og begyndte at bløde desværre. Har blødt frisk blod, ikke mega meget, men er dog nødvendigt med bind, så tænker da bestemt at jeg er i gang med en spontan abort. 

Men plejer det ikke at gøre ondt? Havde noget ømhed i underlivet i går aftes, men ellers har der ikke rigtig været noget. 

Naturen må jo gå sin gang, er bare så ærgeligt da det var vores sidste forsøg ����nogle der vil dele deres erfaringer med spontan abort?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2021

Putteputte

Profilbillede for Putteputte

Jeg havde en gang en spontan abort i uge 6-8, det gjorde ikke ondt, jeg mærkede bare noget gled ud af mig og jeg rakte hånden ned spontant og havde hele blommesækken i hånden som en fin blodig æggeblomme. 

Anmeld Citér

17. december 2021

Haooy_3

Profilbillede for Haooy_3

Jeg har oplevet 2 spontane aborter. Begge gange har gjort ondt, så jeg ikke var i tvivl om hvad det var. Men derfor skal jeg jo ikke sige om andre kan opleve dem uden smerter. Jeg har været omkring uge 7 ved begge. 

Jeg håber det er noget uskyldig blødning

Anmeld Citér

17. december 2021

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg havde en spontan abort i uge 7-8 stykker for mange år siden. Det gjorde ikke ondt. 

Anmeld Citér

17. december 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym

Hej. 

Lykken varede kort, nåede 6+3 idag og begyndte at bløde desværre. Har blødt frisk blod, ikke mega meget, men er dog nødvendigt med bind, så tænker da bestemt at jeg er i gang med en spontan abort. 

Men plejer det ikke at gøre ondt? Havde noget ømhed i underlivet i går aftes, men ellers har der ikke rigtig været noget. 

Naturen må jo gå sin gang, er bare så ærgeligt da det var vores sidste forsøg ����nogle der vil dele deres erfaringer med spontan abort?

Har oplevet 3 kort tid efter hinanden. 
Startede med rumlen/murren/ubehag, brunt udflåd, derefter blødning (lidt mere end ved alm. mens), og så smerter. Jeg husker især den første gang, det gjorde virkelig ondt. Her 3 gang blødte jeg faktisk en del af 2 om gange

Håber det er hurtig overstået, og at I snart får en positiv test igen

Anmeld Citér

17. december 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg har haft tre SA. Den første gjorde meget ondt. Det startede med brunlig udflåd i en uges tid, men da det begyndte at bløde rigtigt med klumper, måtte jeg tage smertestillende for bare nogenlunde at kunne holde det ud.

Anden gang kan jeg simpelthen ikke huske mht smerter. Jeg havde blødt en smule frisk hver dag i flere uger, og havde endda set hjerteblink to gange undervejs, for til sidst at hjertet var gået i stå. Dagen efter kom det hele ud i ét stykke. Jeg husker som sagt ikke om jeg havde smerter eller ej.

Tredje gang startede med en styrtblødning. Jeg havde ikke ondt på noget tidspunkt. 

Så det kan være meget forskelligt. Håber for dig at det ikke har betydning, men det kan jo desværre også betyde at du er ved at miste. 

Anmeld Citér

17. december 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Har aborteret 4 gange i alt.  Jeg har aldrig oplevet smerter, kun blødning :/

Anmeld Citér

18. december 2021

Trilletrolle

Nu er jeg holdt helt op med at bløde igen. Synes godt nok det er noget mærkeligt noget det her. 

Anmeld Citér

18. december 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Trilletrolle skriver:

Nu er jeg holdt helt op med at bløde igen. Synes godt nok det er noget mærkeligt noget det her. 

Håber I snart får vished. Måske en tidlig scanning kan hjælpe, hvis det er muligt at få en med så kort varsel?

Anmeld Citér

18. december 2021

Trilletrolle

__anonym skriver:

Håber I snart får vished. Måske en tidlig scanning kan hjælpe, hvis det er muligt at få en med så kort varsel?

Jeg har heldigvis tid til en scanning på mandag ved klinikken jeg er tilknyttet så bliver godt at få en afklaring der. Men regner med at det er gået i stå, plejer en blødning hos mig at betyde, har jeg prøvet flere gange før. Så vil blive overrasket hvis det hele ser normalt ud, men nærer nok stadig et sidste lille håb for at det er muligt det er en anden slags blødning, er jo set før i graviditeter at der kommer noget blødning som ikke er abort

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.