Gud fri mig vel, hvor fanden starter jeg lige??? Uhmmm 
Peter og jeg har hele tiden vidst, at Freja måske ikke helt var som andre børn.
Først fik vi hendes øre tjekket med det resultat, at hun fik lagt dræn i begge øre. Hun havde så meget væske i ørene, at hun faktisk havde været døv. Desuden havde det også sat sig på balance gangen så hun gik rundt som var hun fuld.
Senere kom henvisningen til audiotoriet hvor vi pt endnu mangler et besøg og hvor Freja pt mangler at kunne reagere på diskant og bas tonerne. Manglende sprog og dårlig motorik fortætter. Vuggestuen giver os besked om at se tiden an (hvad fanden kan vi bruge det til???)
Endnu en henvisning men nu til børne lægen ude på Skejby... Vi vil have noget gjort!!!!!! Lægen på Skejby giver os ret i, at Frejas dårlige motorik skal undersøges af fysioterapeuter (vi skal tilbage og se lægen igen til Dec. )
Fysio. har nu set Freja 2 gange og har konkluderet, at rent fysisk fejler Freja intet
Dog er hendes koncentration så dårlig, at de mener ligesom os, at sandsynligheden for at Freja også har ADHD er rimlig stor. De mener at vi bør søge om at få en støtte pædagog på hende i vuggestuen.
I mellemtiden har vi også fået undersøgt hendes øjne og fået at vide at hun har - 1 (nærsynet) på begge øjne. Ingen briller i denne omgang, men skal undersøges igen om et år.
Det gode er, at jeg er meget glad for, at vi har handlet på vores mave fornemmelser og (desværre) haft ret i dem.
Det gode er også, at vi har indrettet vores liv efter børn med specielle behov (Aske har også ADHD) og tager tingene ovenfra og ned 
Selv om der er mange gode ting jeg kunne sige om os og vores dejlige specielle familie, så har det fandme også været et ultra hårdt år. Og nu skal vi virkelig ud at kæmpe for vores børn, for INTET kommer dumpene fra himmelen. Vi skal heldigvis på ADHD kursus her i slut nov. hvor vi forhåbentligt bliver bare en anelse klogere på nogle ting.
PYHHHHH dét blev vist lidt lang.