Hvornår startede kvalmen hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Mit startede i uge 6 og 7 og er faktisk aftaget lidt de sidste par dage (8+4).
jeg får stadig kvalme hvis jeg er sulten eller spiser for hurtigt og meget på en gang. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2021

fehår

Første: cirka 6+0. Kvalmen aftog omkring uge 11, men jeg havde hele graviditeten igennem minimal appetit.

Anden: kvalmen kom cirka 5+0. Havde forholdsvist meget kvalme men normal appetit. Mistede 9+6.

Tredje: Først kvalme omkring 8 uger. Det var voldsomt et par uger og aftog så. Jeg var konstant sulten graviditeten igennem.

Fjerde (9+0 i dag): Kvalme før positiv test, især om eftermiddagen, aftenen og om natten. Kvalmen er ikke aftaget endnu.

Anmeld Citér

14. december 2021

qwerty91

Jeg fik kvalme fra den ene dag til den anden i uge 6. Jeg kaster stadig op og er sygemeldt her i uge 15. Håber det aftager snart. Kan ikke forstå jer der skriver I håber på at få kvalme

Anmeld Citér

14. december 2021

Tinstin

Omkring uge 6-7 stykker begge gange og indtil uge 12. Det var ikke en voldsom kvalme, men derimod var den konstant. Og jo mere man tænkte over det, jo værre blev det og kun hvis der blev ristet boller på en brødrister kastede jeg op!

Dumme kvalme.

Anmeld Citér

14. december 2021

Haab

Jeg har haft kvalme siden 5+0 cirka, som gravidst er blevet værre, synes den er blevet meget slem i denne uge, er 6+4 idag  

Anmeld Citér

14. december 2021

Mb1992

Mortil_en skriver:

Jeg er kun 5+2 og har kun haft en smule let kvalme enkelte dage og det er nærmest blevet ikke eksisterende de sidste par dage 

Men min datter havde jeg mere kvalme, men jeg kan ikke huske hvornår det startede for alvor. Så hvornår begyndte det hos jer? 

Omkring 6+0. Let kvalme og andre dage lidt værre  nogle dage slet ingen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.