Hvornår startede kvalmen hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. december 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg er kun 5+2 og har kun haft en smule let kvalme enkelte dage og det er nærmest blevet ikke eksisterende de sidste par dage 

Men min datter havde jeg mere kvalme, men jeg kan ikke huske hvornår det startede for alvor. Så hvornår begyndte det hos jer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2021

Anonym

Hos mig startede det i uge 6 i denne graviditet. I min forrige startede det også tidligere og der sluttede det præcis 12+0, så krydser fingre for at det også er tilfældet denne gang (er 11+5)

Anmeld Citér

14. december 2021

Anonym

Uge 6 denne gang. Uge 5 sidst. Sidst havde jeg kvalme helt indtil misdannelsesscanningen. Det håber jeg ikke på igen.

Anmeld Citér

14. december 2021

Anonym

Mortil_en skriver:

Jeg er kun 5+2 og har kun haft en smule let kvalme enkelte dage og det er nærmest blevet ikke eksisterende de sidste par dage 

Men min datter havde jeg mere kvalme, men jeg kan ikke huske hvornår det startede for alvor. Så hvornår begyndte det hos jer? 

Jeg har tænkt det samme. Ved begge mine drenge kom kvalmen så snart jeg testede positiv. Ved denne er jeg 6+0 og får kun let kvalme i forbindelse med måltider, men slet ikke i samme grad som ved de andre. Jeg er næsten helt bekymret for om det er gode tegn. Jeg har aldrig haft det godt så længe i mine graviditeter

Anmeld Citér

14. december 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym skriver:

Jeg har tænkt det samme. Ved begge mine drenge kom kvalmen så snart jeg testede positiv. Ved denne er jeg 6+0 og får kun let kvalme i forbindelse med måltider, men slet ikke i samme grad som ved de andre. Jeg er næsten helt bekymret for om det er gode tegn. Jeg har aldrig haft det godt så længe i mine graviditeter

Sådan har jeg det også. Heldigvis har jeg ret ømme bryster så jeg er ikke helt uden symptomer. Men håber næsten at kvalmen dukker op snart

Anmeld Citér

14. december 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Mortil_en skriver:

Ved vores første havde jeg overhovedet ikke kvalme. Ved nr to kom den 3+5, massivt og vedvarende. Hele døgnet til omkring uge 16. 

Anmeld Citér

14. december 2021

MJL88

Jeg er 5+0 i dag, og har også kun lidt småkvalme sådan on/off. 

Det startede sådan 6+2 agtig med min datter, og kom aldrig da jeg havde en SA i oktober. så nu håber jeg næsten på kvalme Fortryder helt sikkert at jeg har sagt det, hvis jeg ligger og kaster op juleaften

Anmeld Citér

14. december 2021

Anonym

Mortil_en skriver:

Med min barn havde jeg ingen kvalme. 
blev gravid i starten af året og der havde jeg dagligt kvalme helt frem til aborten. 

Anmeld Citér

14. december 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Jeg troede at jeg slap indtil 6+0 hvor det var som at løbe lige direkte ind i en mur, og jeg fortryder stadig bittert at jeg gik og undrede mig over hvorfor jeg mon ikke havde kvalme

Anmeld Citér

14. december 2021

BM2021

Her startede det 5+ og varede til fødslen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.