Han keder sig hurtigt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.858 visninger
8 svar
30 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. december 2021

Anonym trådstarter

Min kære mand er ikke til forspil, jeg skal altid bede ham om det og når han så endelig gør det så keder han sig rigtig hurtigt og bliver næsten irriteret over at det tager mig mere end to minutters oral før jeg kommer...

Det stresser mig så jeg giver tit bare efter og lader ham penetrerer mig selvom jeg ikke er våd nok...

Har prøvet at tale med ham om det men han virker ligeglad... Hvordan håndterer man sådan en situation?

P.S. Han har ikke noget imod forspil når det er ham der modtager

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2021

Frizzy

Han er egoistisk .. hvis det er generelt så ville jeg ikke gide det i længden. Hvis det “kun” er mht. sex at han tænker på sig selv så fortæl ham at ingen forspil = dårlig sex, ingen nydelse og smerte ved penetrering. Han er ikke en god elsker hvis han ikke også er obs på dig. 
Måske skal I prøve sex helt udennlenetrering. Hvor der jun må røres og slikkes og leges men uden decideret samleje.

Anmeld Citér

14. december 2021

Frizzy

..det er ikke for at lyde negativ. Men hvorfor giftede du med ham hvis sex’en er dårlig? Har han tidligere været mere opmærksom på dig..?

Anmeld Citér

14. december 2021

fehår

Jeg ville sige nej til sex, indtil hans indstilling ændrer sig. Det er absolut no-go med sex, der er smertefuldt eller ubehageligt på grund af manglende forspil. 

Anmeld Citér

14. december 2021

Kir

Anonym skriver:

Min kære mand er ikke til forspil, jeg skal altid bede ham om det og når han så endelig gør det så keder han sig rigtig hurtigt og bliver næsten irriteret over at det tager mig mere end to minutters oral før jeg kommer...

Det stresser mig så jeg giver tit bare efter og lader ham penetrerer mig selvom jeg ikke er våd nok...

Har prøvet at tale med ham om det men han virker ligeglad... Hvordan håndterer man sådan en situation?

Jeg ville nok stoppe med at have sex med ham og se om det kan få ham til at tænke lidt over tingene. Og så når han brokker sig, så forklare ham at sex altså ikke er et one-man-show. Og at sex ikke kun handler om mandens tilfredsstillelse. Og hvis han vil have sex igen med dig, så tager han sig sammen og bliver en bedre sexpartner. Jeg ville ikke gide have sex med en der ikke var interesseret i at det var godt for mig. 

Hader selv udtrykket "forspil". Synes det er et forældet udtryk som mænd ret sikkert har opfundet. For det lægger op til at alt der gøres for kvinden kun er for at varme hende op til at manden kan penetrere. Og ikke at kvindens nydelse er en del af sexen. Og det skal vi væk fra. 

Anmeld Citér

14. december 2021

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hvordan virker han ligeglad?

Sex ændre sig for mange hen over årene, er min erfaring. Hvor det var "nemmere" at fyre op under mig da jeg var yngre, skal der nu mere til, og mine forventninger er også anderledes end da vi var yngre.

Gør det sig også gældende for jer? Måske skal han hjælpes på vej, så han forstår at du også har behov, og måske kan I sammen gøre det sjovt/til en leg.

Hvis han virker fuldstændig ligeglad med dig under sex, aka han bruger dig til at få lettet trykket og intet andet, så syntes jeg du skal snakke med ham om det, og sige at sex for en periode ikke længere er en mulighed, indtil han er villig til, at indgå i en klar og god dialog om hvordan jeres sexliv, kan blive jeres fælles. 

Anmeld Citér

14. december 2021

Anonym

fehår skriver:

Jeg ville sige nej til sex, indtil hans indstilling ændrer sig. Det er absolut no-go med sex, der er smertefuldt eller ubehageligt på grund af manglende forspil. 

Helt enig! Ingen sex til ham før han indser, at sex er noget, I har sammen, som skal være godt for jer begge. 

Det skal ikke have sex af pligt eller sex, der føles ubehageligt. Du er mere værd end det

Anmeld Citér

14. december 2021

Tystys14

Hvad nu hvis det skyldes han simpelthen ikke er til det orale ?

Hverken min mand eller jeg har lyst til oralsex. Men vi kan stadigvæk have et forspil hvor vi kæler og nusser for hinanden inden sex. Jeg har brug for han rør lidt ved bryster og mis inden jeg bliver klar. Men samtidig kan jeg godt forstå han også vil have lidt den anden vej, så selvfølgelig kæler vi for hinanden inden sex. 

Har du spurgt ham direkte om problemet er f.eks. oral sex? Eller om han har andre forslag til opstart, evt hvor i begge får noget ud af det. 

Håber det løser sig.

Men personligt så ville jeg dø langsomt hvis jeg skulle have hovedet over en anden persons nedre dele i mere end 30 sek, for bryder mig simpelthen ikke om det. Det skal dog ikke udelukkes at nogle gange når vi meget oppe og køre, ja så kan jeg da godt blive kærlig dernede et kort øjeblik af ren lyst, men ikke ret længe og sådan er det. Min man er så fuldstændig på samme måde heldigvis så det gensidigt og vi respekterer hinandens grænser og lyster.

Anmeld Citér

14. december 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Hvis set handler om at han bare ikke gider fordi han keder sig og vil i gang med selve penetreringen. Så er han dybt egoistisk også havde jeg simpelthen nægtet ham sex indtil han forstod at sex ikke kunne handler om penetrering. 

men hvis det handler om at han faktisk ikk bryder sig om at give oralsex. Så skal han heller ikke. Men så skal han finde en anden måde at fyrer op under dig på.

uanset hvad så skal du aldrig give efter for at please ham hvis det giver ubehag for dig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.