Anonym skriver:
Min kære mand er ikke til forspil, jeg skal altid bede ham om det og når han så endelig gør det så keder han sig rigtig hurtigt og bliver næsten irriteret over at det tager mig mere end to minutters oral før jeg kommer...
Det stresser mig så jeg giver tit bare efter og lader ham penetrerer mig selvom jeg ikke er våd nok... 
Har prøvet at tale med ham om det men han virker ligeglad... Hvordan håndterer man sådan en situation? 
P.S. Han har ikke noget imod forspil når det er ham der modtager 
Hvordan virker han ligeglad?
Sex ændre sig for mange hen over årene, er min erfaring. Hvor det var "nemmere" at fyre op under mig da jeg var yngre, skal der nu mere til, og mine forventninger er også anderledes end da vi var yngre.
Gør det sig også gældende for jer? Måske skal han hjælpes på vej, så han forstår at du også har behov, og måske kan I sammen gøre det sjovt/til en leg.
Hvis han virker fuldstændig ligeglad med dig under sex, aka han bruger dig til at få lettet trykket og intet andet, så syntes jeg du skal snakke med ham om det, og sige at sex for en periode ikke længere er en mulighed, indtil han er villig til, at indgå i en klar og god dialog om hvordan jeres sexliv, kan blive jeres fælles.

Anmeld
Citér